Erkeğe çok yaklaşırsan tadın kalmaz diyor haklı mı?

Evlilikte bence eşine sürekli kadın yaklassa erkek daha mutlu olur diye düşünüyorum evlilikte sıkıntı da çıkmaz diyorum ama eşinden ayrılmış kız kankam var oda bana ; asla alakası yok hatta tam tersi sen sürekli erkeğe yaklaşırsan erkek senden kaçar , erkek için bı tadın kalmıyor , sen sadece elini beceren adamlarin kadın ustumden inmesin dediğine bakma , erkeğe o işte çok yaklaşırsan kendini bişey sanıyor bak bak demekki çok iyi erkeğim diye daha çok dışarı kayıyor gözü , kocan yaklaşırsa asla geri çevirme ama birazda nazlanmayı bil
Erkeğe çok yaklaşırsan tadın kalmaz diyor haklı mı?
Cevapla