Birinin arkasından neden bu kadar dedikodu yapılır ki?

Zorla kapandığım için küçükken büyüdüğüm zaman kendi kararlarımı karar verdim ve açıldım sonrasında dünya gezisine açıldım 20 ye yakın ülke gittim. Bunun karşılığında akrabalarım hep hesabıma baktılar açık olan hesabımı kapattım. Yetmedi bugün dıdısının dıdısı Wp üzerinden aramış numaram bile yoktu kendisinde mesaj atınca arkadaşımı arayacaktım diyor gerçekten bunların enerjisi beni yoruyor
Birinin arkasından neden bu kadar dedikodu yapılır ki?
Cevapla