Hamile kaldığım Üni arkadaşım bebeğimizi kabullenmiyor ailesine söylersem nüfusuna alır mı?

Ben 20 o daha 18 yaşında tamamen kazayla olan bir durum 3 aylık hamileyim bebeğimi doğurmaktan başka bir şansım yok babalık yapmacağını kocam olmayacağını biliyorum benim maddi durum çok çok iyi bakarım ben bebeğime ama ben elaleme rezil olacam eğer kabul etmezse ki olmam kaçınılmaz zaten bana ilerde hayatımda çok büyük sıkıntılar çıkarır çok korkuyorum ondan

Güncellemeler
1 yıl
Oğlandan acayip korkuyorum iyi bir insan ama ilerde çocuguyla görüşmek ister huzurumuzu kaçırır
Hamile kaldığım Üni arkadaşım bebeğimizi kabullenmiyor ailesine söylersem nüfusuna alır mı?
Cevapla