Erkek kardeşlerimin nankörlüğü?

Ben ailemden çok işgence gördüm kendileri de farkında terapi gördüm ettim

bi ara sadece ailemin göreceği tarz bi göndermeli wp durumu attım

erkek kardeşim vay sen annemi üzdün diye bana bir daha muhattap olmak istemediğini çocuğumda da aynı şeyleri görmemi felan yazdı.

aylar geçti annem bişey yap dediğinde benim için yapıyordu arada öyle konuşuyorduk ama numaramı felan şişmişti

bedelli askere gidecekmiş ve doğum günüydü dedim neyse bi ariyim yine de

aradım açmadı Dönmedi de geri

diğer erkek de annemin dolduruşunda sanırım ben büyüttüm herşeyi ona ben aldım ama benim doğum günüm oldu bi paylaşım yapmadı geldi yedi içti takıldı ama abisininkine yaptı.

ne nankör insanlar ya çok ağrıma gidiyor

ben hamileyken kapıyı güm güm burup evime gelip kaba saba davranıp yemek istemeyi bilen

insanlara bi hoş geldin diyemeyen elime sağlık diyemeyen hanzo bi kardeşim var

Neymiş annesi üzülmüş diye aylardır evime gelse yemek yemez telefonumu açmaz

Kendide psikolojik sorunlu bana anlatıyordu

ben çok yoruldum düzelmeye çalışırken

bana derdini kendin çöz annemi üzme felan dedi beni de üzdüler dediğimde önemli olan annem dedi

hakkımda böyle düşünüyorlar işte.

babam zaten dövdü sövdü bir tek bana en son psikolojim bozuldu

ama sorunlu dışlanan ben oldum kardeşlerim tarafından

Siz olsanız napardınız

Erkek kardeşlerimin nankörlüğü?
Cevapla