Allah gerçekten uzulmemi istiyor sevilmemi de istemiyor?

Ne güzel seviyorum değer veriyorum gerçekten Allah uzulmemi istiyor sevdiğim bana yazmıyor kendimi değersiz hissediyorum sevdiğim bunu paylaşmış telaş etme gecikmenin hikmetini anlamasakda Allahin zamanlaması herseyden mükemmeldir kendimi değersiz hissediyorum sevdiğim bana yazmıyor profil yapmış biriyle buda beni üzüyor ne kadar degerisizim gerçekten sevilmeyide hakketmitorum demmmekki

Allah gerçekten uzulmemi istiyor sevilmemi de istemiyor?
Cevapla