Evlilik masrafı olarak 450 bin lira sizce ideal mi fazla mi?

Düğüne kadar 450 bin tl. Kına , Nisan , düğün. Beyaz eşya, mobilya , çeyiz. Her şey dahil. Sizce ideal mi fazla mi?

Beyaz eşya 100 bin , mobilya 100 bin. Gelinlik 15 bin , nişanlık 4 bin , kınalık 2500 bin , isteme elbisesini ailem 2000 tl ye aldı. Düğün, kına ve nisanın yapılacağı salon 40 bin gecesi. Çeyiz olarak da 70 bin lira aldim. Bu 70 bin liraya siz galiba gelin bohçası diyorsunuz bilmiyorum ama biz bu 70 bin liraya çeyiz parası diyoruz. Bu 70 bin liraya kız yazlık , kışlık tüm çantadan ayakkabıya kadar alıyor + ileride düğünlere davet edilirim diye 2 abiye 2 kaftan aldim , makyaj ve kişisel bakım, kızların kullandığı elektrikli eşyalar, iç çamaşırı falan alınıyor. 63 bin lira harcadım getir 7 bin lira kaldı ona da altın almıştım. Sizce nasıl?

Evlilik masrafı olarak 450 bin lira sizce ideal mi fazla mi?
Cevapla