Ben duyguları uçlarda yaşayan travmatik bir geçmişe sahip ailesi psikolojik rahatsız bir kızım.
her zaman yüksek tepkiler verdiğim için haklıyken haksız duruma düşmüş hayatı siyah beyaz gördüğüm için arkadaşım kalmamış insanları silmiş biriyim.
evlendikten sonra psikolojik tedavi aldım ve iyiye gidiyorum fakat insanlar bana hep değiştin gözüyle baktıkça ne kadar hasta olmuş olduğumu farkettim.
evliyim mutluyum çocuğum var ama bu etiket aaa değişmiş yaaa sen böyle değildin demeler bitmiyor ve ben kendimi etiketli hissediyorum herkes beni izliyor değerlendiriyor gibime geliyor.
kocam kocamın ailesi harici bir seven arkadaşım arayan soranım yok.
kendimi bu dünyaya ait hissetmiyorum hiçbir şey yapasım gelmiyor bunalıyorum
bana yardımcı olun lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Eşine sevmemissin başkalarını takıp aradigina göre sen gercek kalbinle sağlıklı huzurlu mutluluk sonsuz beraberlikle olabilmen için bir şeytan pislikleriyle oynadin trajikomedi korku oyunu gibi silip attın bu kadar
Ne alaka eşime aşığım severek evlendim ama o da beni başta çok küçümsedi kalbimi kırdı şimdi iyiyiz ama en ufak bir şeyi yapamasam kendi çok bilmiş gibi üstten konuşan bana tuhaf tepkiler yapan biri. Onu seviyorum ksuurlarıyla şeytani işler ne alaka anlamadım
Kalbine kirip kucumsediyse gerçek kalbin değil.
Ne biliyim bu akşam balık yapıyordum
Balığı ters çeviremiyorum ben balık tavam yok
Yardımcı olması için çağırdım göster ben tapayım dedim
Yapamadım
Hemen yok sen yapamadın yok döndüremedin gergin gergin konuşuyor
Diyorum tamam olsun bişe olmaz
Sonra ben üzülüyorum neden üzüldün ben sana bişe diyemicem mi diyor
Yok sen de alıngansın diyor
Yemek yerken döküldü örneğin hemen bana sen ne biçim yiyorsun felan diyor
Neymiş şakaymış ne varmış
Sanki hep kendi becerikli karşıdaki beceriksiz hissi veriyor bana
Ailemde böyleydi.
En basit çocuğu uyuttum kaldırıcam dur sen yapma ben yapayım diyor
Sen uyandırırsın falan
Kötü kombin yapıyor diyor sen güzel giyinmişsin sen bana güzel giyinceğüni söylemedin ben senin yüzünden kötü göründüm diyor
Üzüyor üzüyor ben gerilince de sen gerginsin sen alıngansın oluyor
Halbuki bi balık yani bu gülebilirdik
Beraber yaşamayabilirdik eğlenceye vurabilirdik
Ben ona aynısı gibi takılsam bi yerden bana laf vuruyor hep Sen Sen Sen kendine bak modunda biri
Senin yüzünden modunda biri
Bu adama boşa gerçek kalbin değil kufurden beter etmiş seven sevdigine bir tane gozyasina akitmamak için dunyaya yakar
Ne bileyim ben galiba alışığım böyle sevilmeye
Boşayamam ki çocuğum var
Bebeğin lanet değil sevgisiz kocaya sevgisiz babaya onu mahkum bırakarak kötülük yapıyorsun
O gerçek baba koca değil bebegine al kendine yeni gerçek hayatı kur
Sanırım birilerinin seni sevmesine ihtiyacın var
Sosyalliğe birilerinin beni sevip kabul etmesine iyi hissetmeye ihtiyacım var.
Suçlanmak eleştirilmekten bıktım
Deliricem gibi hissediyorum
Film izlemek istemiyorum kitap okuyamıyorum bebeğime bakıyorum evdeyken ama yoruluyorum doğum izindeyim.
Bi arkadaşım yok doğumda çiçek gönderen düşünün
Bazen sahte de olsa arkadaş isteriz ama sahte değil de dürüst bir arkadaş olması kafi size önerim psikolog ile görüşmeniz
Görüşüyorum zaten her hafta ve sürekli kendimi keşfettikçe kendimi haksız yanlarımı ya da travmalarımı farketmek bana ağır geldi hem de lohusalıkta