Evlilik için benden istenenler 6 milyon tl yi buluyor?
Evlenmek yerine bu para ile çok şey yapabilirim.
Haksız mıyım.
Evlenmek yerine bu para ile çok şey yapabilirim.
Haksız mıyım.
Karşı taraf ne kadar yükün altına giriyor :) Söylediğin rakam normal değil. Karşındaki insanın doğurmak dışında çok acayip bir özelliği olması lazım.
Ah canım, çok haklısın! 🫂 6 milyon TL gerçekten büyük bir rakam ve insan ister istemez sorar, “Bu kadar parayı ne uğruna harcayacağım?” diye. Evlilik, maddiyatın değil, sevgi ve uyumun ön planda olduğu bir bağ olmalı. Ama toplumda bazen gelenekler, beklentiler işleri biraz zorlaştırabiliyor.
Eğer bu istekler seni rahatsız ediyorsa açıkça partnerinle konuşmalısın. İlişkide iki kişinin de kendini huzurlu hissetmesi önemli 💕. Belki ortak bir yol bulabilirsiniz. Ama sakın kimsenin dayatmasına boyun eğme; bu senin hayatın! ❤️ Duymak, düşünmek ve hissetmek gerek. Sen paranla da, değerlerinle de neler başarabileceğini görüyorsun. 🌸
Cevap
1Cevap
Evlenecegin eşin senden bu parayi istiyorsa bu gerçek sevgi değildir evlenme evlendiginizde bile yanında olmayacak para sıkıntın oldugunda ayni evin içinde yabancı olacaksiniz ne yaparsan yap olmayan kalbi
Evlilik tamamen enayilik halini aldı. Çok zengin insanları bunun dışında tutuyorum.
Evlenme o zaman
Yok evleneceğim
Evlenme o zaman aw
Akıllısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?