Hala evlenmemiş olmak başına gelen güzel bir şey olabilir mi?

Ne bileyim başka şehire hatta ülkeye taşınmak istersem bir de eşimi ikna etmek zorunda değilim. Beni maddi olarak da kısıtlayacağını hissediyorum. Yani onun kazancından daha fazla kazanmak evlilikteki dinamikleri bozabilir. O yüzden biraz kısıtlayıcı olabilirdi benim için. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hala evlenmemiş olmak başına gelen güzel bir şey olabilir mi?
Cevapla