Yeni tanıştığın insanlarla tanışırken alkol sigara içmediğini ögrenince insanlar neden bu kadar tuhaf karşılıyor. Tuhaf karşılamak derken aa iyi anlamında değil sanki türünü ilk kez görmüş insan gibi davranıyorlar insan kötü bir şey yaptığını sanıyor. Bunun alay konusu olduğunu düşünmüyorum. Mantıksız bir sey olduğunu düşünüyorum insanın organlarına sağlığına maneviyatına maddiyatına zarar ayrıca haram boyutuda var. İçen içsin tabi istediği kadar söz eden yok
Niye böyle
Niye böyle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
takma insanları
Bardak dolana kadar
Bende şahsen şaşırıyorum tabii insanlar onu dalga icin yapmiyor değişik geliyor sadece ama helal olsun ama en iyisi boş ver
Sen öylesin diye milleti hep aynı sanma. Saf biri değilim anlaybiliyorum insanları neyse ama iyi mi kötü mü tam bende anlayamadım
Sallama boş ver devir değişti önceden insanlar oruç tutmazken utanırdı , alkolde içtiğini söylerken de şimdi öyle rezil bir ortam oldu ki tam tersi gerçek muhafazakar insanlar halen senin gibi
1 sallama 2 sallama hep bu insanlar olucak nereye kadar söylemeseler bile davranislariyla anlıyorsun insanları
Dini boyutu var evet ama onu geçtim yine içmek istemiyorumki mantıksız bir şey çünkü ben mi canım düşünüyorum anlamiyorum
Sala. ça dicektim çevirmiş
Bizim işyerimizde vardı mesela herkes alkol içerdi içmesede alkollü ortamda bulunabilirdi. Ben tercih etmezdim ve ortamlarına girmezdim o kadar kendimden emindim ki o yüzden onlar tersini düşünürdü rahatsız olurdu “ işte ortamlarımıza girmiyor , bizi beğenmiyor vs vs “ alkolsüz ortamlarına bile girmezdim ve hiç de takmazdım da
Hiç bir kere olsa bile merak edip içtiğin oldu mu
Benimki onlar beğenmiyor ya bana karar birakmiyorlar 😁
Yo niye merak edeyim ki kokusunu alınca bile kısasım geliyor. Ve ben alkol kullanan insanları dışlıyorum tam olarak çünkü hayatımda istemiyorum.
İsteyen istediğini düşünmekte Özgür belki bana yaptıkları şeyde oydu ama bendeki bakış açısına bak 😂 bana göre ben dışlıyordum onları
😅 haklısın. Bizi dışlayanı bizimde dışlamamız gerek 😂
Ama alkol kullananları dislasak ulkede cok az insan kalicak galiba :)
Bana onlar lazım valla ( alkol kullanmayan ve Alkole meyli olmayan ) . Geri kalan umrumda bile değil. Normal arkadaşım bile olsa şartlarımdan biri bu
Şart derken alkol kullanıyorsa uzaklaşıyorum Yani ama amacım küçümsemek değil tercihim değil sadece
Kesinlikle böyle olmalı insan arkadaşınıda kendine göre seçmeli. En azından yakın arkadaşını. İnsan 5 yakın arkadaşının ortalamasıdır diye bir söz mü vardı. Onun gibi işte
Anladım ya, içmeyeceğini bilsen bile sana uygun olmadığını düşünüp tercih etmiyorsun o kişiyi
İşte şuraya gideceğiz geliyor musun diye gelip özellikle soruyorlardı ha 😂 normal çay bahçesi ben yok deyince sinirleniyordu bazıları birde 😂
Onların seni dislamasina musaade etmemişsin sen onları dislamişsin ama iyide yapmışsın 😅😂
1 kere içmek için sigara paketi almıştım. Çok tuhaf hissetmiştim. Kendime yakistiramamistim açıkçası. Bizlik değil ya ben anladım onu🙂
Üleş atıyor sigara 😂 sigara demedim baktım bagımlısı oluyorum direk biraktım
İyi yapmışsın. Ama içerken bi havasi oluyor sanırım😅
Kimseyi umursama bu senin hayatın senin kararların kimseyi memnun etmek zorunda değilsin
İnsan kendini yalnız hissediyor her anlamda ve hep böyle olucak gibi
Yo 22 yıldır bu şekilde yaşıyorum içen arkadaşlarım da oldu her zaman ama ne onlar beni yadırgadı ne de ben onlara alenen bir şey söyledim
Çevreni değiştirebilirsin
İnsan, dindar görünümlü süslümanların bile içtiğini görünce kimseye güvenesi gelmiyor haliyle umutta kalmıyor
Sen kendini korumuşsun yine tebrik ederim
Hiç öyle düşünme çoğu cool gözükmek için yapıyor anladığım kadarıyla sen olgun bir insansın bu tarz işler senlik değil
Eger amaç cool gözükmekse eziklikten başka bir şey değil 😂. Kendini demekki digerlerine yetismek için bunu yapmaliyim diyorlar vay ezikler😅
Ayrıca teşekkür ederim beni anladığın için ama benlik olmasada insan dayanamiyor baskıdan dolayı. Birkac kere ictikten sonra en azindan içtim diyebilmek icin bile icmeyi düşündüm
Ama bak sen de içtim diyebilmek için içeceğini söylüyorsun boş ver çizgini bozma
Öyle olması gerekiyorda benim gibi düşünsen anlarsın. Bazıları bunu erkeklik sanıyor. Saçma ama anlayan yok :)
İlerde bu sana saçma gelecek
Niyeki anlamadım
Ya içersen ileride diyeceksin ki ne kadar saçma keşke böyle kendimi ispatlamak için uğraşmasaydım
İleride bu tür insanlar olmazsa dediğinde haklısın :) ama hep olucak gibi o yüzden az da olsa bir iki içip kurtulmak lazım 😉
İnsanları memnun etmek için değil bu kendini kötü hissetmemek için
ben sigara içmiyorum ama absürt bir tepkiyle hiç karşılaşmadım aksine tebrik edecekler neredeyse
Belki kızsındır diyedir , alkol kullanıyor musun
alkol bazen çok sık değil
O zaman tuhaf karsilamazlar tabi
boş ver onları önüne bak
Sen kullanıyor musun. Kullanmıyorsan benim hibi yaşadin mi bunlari hiç
Hayır.
Çevreylede alalakalı doğrusuda zor iyi insanlar bulmak..
Öyle Allah kolaylık versin
Amin, herkese
Mallar cunku
İnsan bu durumda kendini öyle sanıyor içesi geliyor baskıdan