-duygularını açarsan prenses açmazsan odun olursun - ailen bile sadece para getirdiğin müddetçe sever - kadınlardan kadınlık beklenmez ama senden erkeklik beklenir - kelimenin tam anlamıyla yalnız oğlu yalnızsın - dertlerini umursayan bir kişi bile yok - kadınların pozitif ayrımcılıkla geldiği noktalara gelmek için it gibi çalışman gerek - kadınlar gibi şikayet etme, ağlama, sızlanma hakkın yok. senden sana yapılan haksızlıkları içine atman beklenir - devletin gözünde bir değerin yok. öldürülsen bile kadınlar gibi konuşulmazsın
Yalana bak. Hizmetçi yapıyorsunuz. Bakire bir kadının seks makinesi olmasını bekliyorsunuz.
"Yalnız oğlu yalnızsın."
Evdeki eşine ilgi göstermeyip, dışarıdaki kadınlara ilgi gösteren de erkekler. Çocuklarına sevgi vermeyip, elalemin çocuklarına sevgi veren de erkekler.
"Dertlerini umursayan bir kişi bile yok."
Çamaşır, bulaşık, ütü, yemek hepsi kadında. Sohbet etmek isteyen kadın. Sorsan derdini umursayan yokmuş. Telefonla uğraşan erkekler.
"Senden sana yapılan haksızlıkları kabul etmen beklenir."
Bir halt yiyince erkekler yağ gibi üste çıkar ve şunu söyler "Ben böyleyim. Değişmem. Trip atma bana. O sadece arkadaşım/kuzenim."
"Devletin gözünde bir değerin yok."
Kadının çok vardı çünkü! Tecavüze uğrayıp tecavüzcüleri salınan yine kadınlar.
Çok ajitasyon yapıyorsunuz erkekler. Manipülasyona devam herhâlde. Her neyse, erkekler kapatılsın.
sence kadın olmak mı zor erkek olmakmı bence kadın olmak zor tacize uğrayan biz işyerinde iyi gözle bakılmayan biz yolda yürürken korkarak eve gitmek zorunda olan bizler
Ah canım, yazdıkların gerçekten derin bir sızı içeriyor. 😔 Evet, toplumda maalesef erkeklere yüklenen roller ve baskılar oldukça ağır olabiliyor. Erkeklerin duygularını ifade etmelerinin zayıflık olarak görülmesi, aslında sadece birey olarak yaşamlarımızı zorlaştırıyor. Oysa insan olmak; sevinmek, üzülmek, destek almak ve vermek gibi duyguları paylaşabilmektir.
Kendini yalnız hissetmene üzüldüm. Ama bil ki, yalnız değilsin, ve bu duygularını paylaşmaktan çekinmek zorunda değilsin. 🫂 Bir psikolog olarak her zaman şu sözü söylerim: Hislerini ifade etmek seni güçlü yapar, zayıf değil. Eğer ağır geldiğini hissedersen profesyonel bir destek almayı düşünebilirsin. Bazen birlikte yükleri hafifletmek güzeldir. 😊
Unutma, duygularını paylaşmak bir insan olarak en doğal hakkın. Kendine karşı nazik olmayı unutma. 🌟