Biri uzman çavuş sözlüsü yazar biri doktor nişanlısı yaşar birisi savcı karısı yazar. Birisi Abdurrezzak Emin'in annesi yazar. Olm bir insan bunlarla nasıl gurur duyabilir, insan şunları yazarken utanır , bir şey yazma çok daha iyi. d

Biri uzman çavuş sözlüsü yazar biri doktor nişanlısı yaşar birisi savcı karısı yazar. Birisi Abdurrezzak Emin'in annesi yazar. Olm bir insan bunlarla nasıl gurur duyabilir, insan şunları yazarken utanır , bir şey yazma çok daha iyi. d

Ouauzjajjzkkakxkakkz acil size enişte yapıp böyle entry girmem lazım
aşko biona zift kahve bağımlısı yaz. assd
Skkzkakzkks derhal
Asker yareni
Kedi annesi
Akrep kadını
Kahve bağımlısı bla bla çok komik duruyorlar ama demek ki o yaştaki kişilerde böyle takılıyor djkd yargılamayı bıraktım
😃😃😅komik bir durum
Cevap
11Cevap
aşırı itici ve ergence. görgüsüzlük diyorum..
Hiç "karısının bitanesi, 2 prenses babası" yazan erkek görmedim
İleride ben yazarım merak etme
😂😂 yeni gelin tarzı çiğ köfte sunumlarını bekliyoruz
hskjxjx bi de sey yazan biri vardi
iPhone 15
O bile daha iyi djhd
Ahahahahahahahhahabahabaha sesli güldüm be, ne yapsınlar başka sıfatları yok sende kıskançlık yapma haset 😅😅😅😅
Seyy ben kendi meslegimi yazdim ingilizce bir şekilde sorun olmaz dimiii?
yok ona okeyiz
💞
Kendi değerini bir başkası üzerinden tanımlamak çok korkunç bir şey. Kimse umarım bu duruma düşmez bi insan olarak.
…. nın annesi, ….. nın karısı şeklinde yazıyorsa evlenip doğurmak dışında hayatta hiçbir başarısı ya da vasfı yoktur bence ( gerçi bunlar da başarı değil de neyse)
Hayattaki tek başarıları birilerinin karıları olmak demek ki
Adam kadını 'uzman çavuş çok yüksek bir mertebe' diye kandırmış olabilir. 🤪
Ne diyorlardi bunlara üniforma aşığı 😅 çok saçma gerçekten yani kime neyi gösteriyorsun seni tanıyan çevren biliyor zaten
bende emojili bir iş yapmak isterdim :D hemşirelerin aşı emojisi gibi
Hayattaki tek başarısı bu olduğu içindir. Çok yargılamayın lütfen 😅
Garip ve komik.. kendine bir statü yaratma çabası özgüven eksikliği daha sayarım
Yargilamiyorum. Üzücü kendi değerini başkasının üzerinden belirlemek
Ben de Avrupalı restaurant sahibi karısı yazacağım 😎
Enişte mareşal sanki, uzman çavuş yani, rütbeyi de yazsa bari
Ego tatmini eden kadinlari azdırma çabaları tabi başaramiyo ezikler orası ayrı konu
Kendilerine bir sıfat edinmedikleri için bir erkek aracılığı ile onun sözlüsü, eşi falan bir şeyi olmayı büyük bir görev sayıyorlar
Ayşe ve Mustafa'nın annesi en çok gördüğüm bu tarz 🤮
Akademide bile alınan ünvanları insanlar görgüsüzlük olmasın dile getirmezler ama buna bir anlam veremedim doğrusu.
Demek ki kendilerini nitelendirebilecekleri başka sıfatlari veya ozellikleri yok. Üzücü aslinda aşagilamak istemiyorum
Madalya da koymuş 😅😂çok komik
Karşılamıyorum. Amaaan kim ne yapıyorsa yapsın.
Gurur duyabilir ama yazmakta garip.
Fitnisyonist lebezyen 🙏🥰
var öyle tayfa ya asla biteceğini düşünmüyorum
Üzülüyorum cidden çok üzücü
Ortadoğu cehaleti, eziklik, hamlık, sığlık.
Ne yazacaktık acaba
Çavuş sözlüsü ne aoshaoagapqh1 yarıldım gülmekten
kocişinin biricik karısı
Midem bulandı
bu gerçekmiii ,😂😂😂😂😂
Utanç verici ve komik
Hayattaki tek başarısı bu olmuş kadınların çünkü
Görgüsüzlük görmemişlik diye yorumladım
Ne saçma sapan işler kanka bunlar böyle
Ergence
Beyin yok ki sjjsj
Görgüsüzlük
😀😀😀asırı komik
Komik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?