Erkek arkadaşım 35 yaşında ne evi ne arabası var?

Merhaba arkadadaşlar erkek arkadaşımla 3 aylık bir ilişkimiz var artık isim koymak istiyoruz bende o da yaş olarak müsaitiz buna ben 32 o 35 yaşında. Ancak sevgilimin maalesef ki bu zamana kadar bir birikimi olmamış ne araba almış ne ev aile evinde yaşamakta. Ben de ailemle yaşıyorum ancak arabam var kendime ait bir işim var. Karşımdakinden beklentim yok tabiki ama insan istr istemez bi sorguya düşüyor bu zamana kadar evlilik düşünmemişse bile sonuçta erkek kısmı belli bi noktadan sonra kendi yaşamına geçer yani evini ayırır ne bileyim bişey yapar. Pek ihtiyaç duymamış maden mühendisi olduğu için şantiye şantiye gezmiş hep ancak yine de böyle bir soru işaretleri doğuyor aklımda. Şimdi nişanlanıp seneye kadar evi hallederim diyor düğünü seneye yapalım diyor. Ben ise şu an nişanlanmanın ne anlamı var o zaman diyorum. Bozuluyor öyle de diyince her şey gönlümüzce olsun evimiz olsun istiyorsak bi süre beklemeliymişiz aileside destek çıkacakmış. Ancak bana saçmalık geliyor neden o zaman şimdi nişanlanıyoruz.

Erkek arkadaşım 35 yaşında ne evi ne arabası var?
Cevapla