Sizce Dershaneyi Bırakıp Babama İşinde Yardımcı Olmalı mıyım?

Ben 18 yaşındayım, 34 yaşında hayırsız ve genelde zarardan başka hiçbir boka yaramayan bir abim var. Depremden önce babam ve iki abim beraber kendi dükkanlarında arabalar üzerine çalışıyordu yani oto servis çıkma parça vs. Küçük abim depremde vefat etti genelde babama en çok yardımcı olan oydu her sıkıntıya her işe koşardı, tartışırdık kavga ederdik falan ama hiçbir zaman bizi yarı yolda bırakmayacağını bilirdik ona ölümüne güvenirdik. Küçük abim vefat edince babam ve büyük abim kaldı sadece dükkanda, yıkılan iş yerini tekrar inşa ettiler bu sefer sadece oto servis olarak çalışıyorlar. Büyük abim anlaşılması neredeyse imkansız biri, asla alttan almaz aşırı ciddiyetsiz ve laubali biridir kendini bir bok sanar egosu tavandır. Babamla bu yüzden çok tartışırlar ve asla anlaşamazlar. Abim depremden 6 ay öncesine kadar Almanyada yaşıyordu fakat sonra buraya temelli döndü, şimdi tekrar ben Almanya'ya taşınacağım burada bu adamla yapamam falan diyor babamın onun için yaptıklarını hiçe sayarak onun arkasından gram utanmadan resmen küfür ediyor ve bu benim asabımı çok bozuyor sabrımın taşmasına çok az kaldı boğacağım onu resmen. Aslında size danışmak istediğim asıl konu şu, ben mezuna kaldım şu an dershaneye gidiyorum fakat kazanamayacağımı biliyorum, babam 60 yaşında ve dükkanda tek başına yapamaz bunu biliyorum. Arabalara ilgim var, babamla konuşmak ve onunla beraber çalışmak istediğimi söylemek yalnızca çıkma parça işi üzerine çalışmayı teklif etmek istiyorum. Lütfen bana akıl verin sizce mantıksız mı düşünüyorum? Babama çok değer veriyorum ve onun tek başına çalışmasına asla içim el vermiyor.. Abimden gerçekten nefret ediyorum keşke hiç doğmasaydı..
Sizce Dershaneyi Bırakıp Babama İşinde Yardımcı Olmalı mıyım?
Cevapla