- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılArkadaşlar bunu bir yaşa sabitleyip genelleyemezsiniz. Ben 20 yaşında evlendim, geri dönüp bakınca cahilmişim gerçekten ve muhtemelen o yaşta evlenmeseymişim, evlenmez mişim ömrü billah. Ama 8 senedir sürdüğüne göre demek ki birşeylerin orta yolunu bulmayı, gönül yapmayı öğrenmişiz. Kız kardeşim var mesela, 25 yaşında bekar. Bana sorsanız 16 yaşında bir ergen hâlâ, evliliği sadece cinsellik zannediyor muhtemelen. 30 yaşında abim var mesela, evli ve tabakhanehe birşeyler yetiştirircesine iki tane çocuk yaptı ve evliliğin ve babalığın sorumluluklarını iliklerine kadar reddediyor. Farkında olmadan yapıyor bazen ama kafası düzen isteyen bir aile yapısıyla uyuşmuyor. O hep özgür olacak ve hep gezecek, kimse onu kısıtlamayacak.
Yani demem o ki, kişinin duygusal yaşına, sorumluluk alma yeteneğine, ilişkileri idare etme becerisine, aile bağlarını kavrayabilmesine, sevgiyi hissedip gösterebilmesine, boyuna posuna yaşına başına, sosyal statüsüne, özgürlük anlayışına, hayattan beklentisine ve bağlanma problemine bağlı olan bir şey. 20 yaş idealdir ya da 30 yaş idealdir diye peşin bir hüküm vermek kimsenin haddine değil.60 Yorumla
En İyi Cevaplar
22 yaşında evlenmek, bazıları için ideal bir yaş olabilirken, bazıları için daha erken bir yaş olabilir. Evlilik kararı tamamen kişisel bir tercihtir ve her bireyin kendi koşulları ve beklentileri farklıdır. Kararınızı verirken acele etmeyin, iyice düşünün ve partnerinizle açıkça konuşun. Unutmayın ki önemli olan doğru zamanda doğru kişiyle evlenmektir.
00 Yorumla
1 yılHayır çok çok erken tabi kide gençliğinin baharındasın tadını çıkar şu hayatın erkenden birine bağlı kalıp bide kucağına çocuğu verip kitlenip kalır koca eline bakarsın hayatın gençliğin kararır çürür noldu sevdim çok aşık oldum ya bırakın pişman olacağınız şeyler yapmayın gidin gezin tozun yaşayın yeni yerler yeni şeyler öğrenin yaş bi geçsin 30 u kafalar daha sağlıklı düşünüp o zaman hayatı öğrenip kimlerin gerçek kimlerin sahte olduğunu görürsün gözlerin açılır şimdiden yapacağın evlilik gözü kör bir evlilik olur kendini bildiğin tanıdığın bir kişilikte yaparsan daha sağlıklı olur sonra çok pişman olursun demedi deme
02 Yorumla- 1 yıl
@Zeliğ al işte nasıl mutlu değilsin dimi aynı anlattığım gibi bir hayatın var dimi yazık etmişsin kendine
Aslında bakarsan bu kadınla adamın biraz kaç çocuk istediğine göre bence çünkü bir kadın 35 yaşından sonra çok zor hamile kalır eğer kadın ve adam 3 çocuk istiyorsa ve çocuklarınin en büyüğü ablanın ya da abinin biraz abilik ablalık yapması için büyük olmasını istiyorsa en az 5 yaş ilk çocuğu yapar 5 yıl sonra ikinci çocuğu yapar 2-3 yıl sonra üçüncü çocuk olur kadın da 30 yaşına gelmiş hamilelik kilolarını rahatça verebileceği bir yaşta ve istediği çocuk sayısı çocuklarında aralarında ideal farklar var
018 Yorumla- 1 yıl
43 yaşında ikizleri doğurdu 46 da 3. Çocuğunu doğurdu hepsi sağlıklı turp gibi. Örümcek beyinlilikten kurtulsaniz. İstese 4. yüde doğurur. Bir sürü örneği var benim cevremdede dünyada da. 13 yaşında çocuk gelinleri meşru karşılamak için uydurulmuş saçma düşünceleri yayıp durmayın. Genç olup sağlıklı çocuk digurmayan bir sürü gente var ya çocuğu olnayan. Doktorlar demeyin aynı doktorlar herkesi aşıladı millet kalpten gidiyor genç yaşlı.
- 1 yıl
Bakın hanımefendi hakaret etmeden konuşun ben sizinle saygın bir şekilde konuşuyorum bana buraya 22 yaşında evlilik demişsiniz çocuk gelin denemez buna erken diyebilirsiniz ama beni çocuk gelinleri meşrulaştırmakla itham edemezsiniz neler yaptığımı hayatımı bilmiyorsunuz 22 yaş dediniz 22 yaşından bahsediyorsunuz bakın tekrar söylüyorum 22 yaş demişsiniz ve ben ayrıca imkansız demedim zor dedim insan bedeni çeşit çeşit sonuçta 40 yaşında da hamile kalır olabilir ama hangi doktora sorarsanız sorun bir kadın ne zaman hamile kalamaz diyin 35-40 doğurganlığını yitirmeye başlar tekrar ediyorum imkansız demiyorum yitirmeye başlar
- 1 yıl
@13579umut ne biliyorsunuz benim kitap okumadigimi, çok komiksiniz.
- 1 yıl
İnsanların kaç yaşında ne yapacağını bilime bağlayarak anlatmayı birakin sadece. Kaç yıl yıl yaşayacağınız belli olmayan bir ömrü sinirlandirmayin insanları şu zamanda su olur bu zamanda bu olur diye.
- 1 yıl
Bide anlattım da ilk cevapta örnek verdim tek doğduklarını varsayarak araya 5-6 yaş koymak istiyorsa anne baba dedim ilk çocuğu 7 yaş olmak istiyorsa yaşı daha büyük abi abla olmak istiyorsa dedim 5 yıl sonra ikinci 2 yıl sonra üçüncü diyorum gelmiş bana 43 yaşında ikiz 46 yaşında tek çocuk diyor 46 yaşında hamile kalması sence mantıklı mı bak ben 24 yaşındayım ya çocuğu 24 yaşında olunca kendisi 70 yaşında olacak benim anneannem 72 yaşında hem sağlıklı değil ki ama olabilir sonuçta sorunsuz bir gebelikte yaşar ama şu durum normal mi
- 1 yıl
Önyargı , herkes senin ailen değil. Herkes bilim adami kesilmiş. Doktorlar ne derse onu yapın siz. Yazmayın cevapta.
- 1 yıl
Dilerim bu hesaplamaların hiçbir işe yaramadığını görürsünüz bir gün. Siz sizin gibiler.
- 1 yıl
Diploma bizdede bir sürü. Bu bir kanıt değil. Okuldaki ezberlediklerinizi bırakıp kendi fikirlerinize yürümeyi öğrenince o zaman anlarsınız. Milleti yönlendirmeyi bırakın, bu ülkenin saçmalıkları aynı şeyleri dönüp duruyor. Sizde koyunlardan birisiniz işte.
- 1 yıl
Yahu kadın bilim bu bilim yüzlerce araştırma var ne kendi fikrimizle yürümesi ne anlatıyorsun vücut yapısı metabolizma yaşı bunu hakkında tez yazıldı onlarca biz biyologların yaptığı araştırmalar sayesinde bir şeyi merak edip internetten bakıyorsunuz ve hiçbir bilim adamı 100% demez 99% verir en fazla babalık testlerinde bile böyle git eline dikiş attır de ki yaşama ihtimalim kaç sana kesin demez çünkü insan vucudu değişkenlik gösterir fizik gibi kesin kanunlar değil bunlar yürüyemez dediğimiz kişiler de yürüyor bana burada gelip böyle bir örnek var demen bütün bilim tarihini çöpe atamaz lütfen kabul edin tartışmayı bitirin
- 1 yıl
Çok sayın hanımefendi, öncelikle hakaretlerinizi aynen iade ediyorum , şunu da okumanızı tavsiye ederim. Chat gbt ye sordum.
Biyolojik olarak çocuk sahibi olmak için ideal yaş, kadınlar ve erkekler için farklıdır çünkü doğurganlık yaşla birlikte değişir.
Kadınlar İçinEn verimli dönem: 20-30 yaş arası
İdeal yaş aralığı: 25-35 yaş
35 yaş sonrası: Doğurganlık azalır, hamile kalmak zorlaşabilir, düşük ve genetik riskler (Down sendromu vb.) artabilir.
40 yaş sonrası: Menopoz yaklaşır, doğal yollarla hamilelik ihtimali ciddi şekilde düşer.
Erkekler İçinEn verimli dönem: 25-40 yaş arası
Sperm kalitesi: 40 yaşından sonra sperm hareketliliği ve kalitesi düşebilir, genetik mutasyon riski artabilir. Ancak erkekler genellikle ileri yaşlara kadar çocuk sahibi olabilir. Sonuç
Biyolojik olarak çocuk sahibi olmak için en ideal evlenme yaşı kadınlar için 25-30, erkekler için 27-35 arasıdır. Ancak, sadece biyolojik faktörlere değil, duygusal ve ekonomik durumlara da dikkat etmek gerekir.
- 1 yıl
Yahu sorun o değil 22 yaşında bir kadın evlenebilir dedim bana çocuk gelinleri meşrulaştırmayın dedi 22 yaşında evlenmek isterse bir kadın ne sorun var bunda kendi kararlarını verebilecek yaşta bide belirttim yine erken ama sevgilisiyle beraber 3-4 çocuk istiyorsa o yaşta evlenmesi normal dedim art arda hamile kalmayacak sonuçta
- 1 yıl
Zaten kanunlar 18 hatta mahkeme kararı olursa 17 yaşında evlenebilmeyi ve dolayısıyla çocuk yapabilmeyi meşru kılıyor, yani kanunen de mümkün... şöyle bir durum var : 22 yaşındaki biri evlenecek için yeterli olgunluğa ulaşmamış olabilir ama bu onların kendi sorunu , kanunları bağlamaz.
- 1 yıl
@Mineral2023 ne anlatiyon be teyze menapoza girmiyormu senin o kedi kadin patir patir dogurmuş 😀
- 1 yıl
@Legend0642 haddini bil edepli ol
Yapay Zeka Cevapladı
Tatlım, bu tamamen kişiden kişiye değişir 🌸! Bazı insanlar 22 yaşında evlenip harika bir hayat kurabiliyor, bazıları içinse bu yaş erken olabilir. Kendi olgunluğun, partnerinle olan ilişkinin sağlamlığı ve hayattan beklentilerin bu noktada çok önemli. 😊 Kendini gerçekten hazır hissediyorsan ve partnerinle ortak vizyonları paylaşıyorsan, yaşın önemi yok. Ama daha keşfetmek istediğin şeyler varsa, acele etmeden karar vermek iyi olabilir. Sevgi ve saygı varsa, yaşın bir önemi yok bence ❤.
20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
133Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılerkendir
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılEğer kariyer planlaması, eğitim gibi planların yoksa evlenebilirsin yani. Günümüzde evlilik yaşı arttı ama bunun temel sebeplerinden biri eğitimle kariyerle alakalı gelecek planlarından kaynaklı. Böyle bir durum yoksa boş kalıyorsan evlenebilirsin.
30 Yorumla
1 yılBazıları için 22 erken olabilir çünkü daha kendini keşfetme, kariyer, hayat deneyimi falan derken evlilik baskı gibi gelebilir. Ama doğru kişiyle, sağlam bir ilişkiyle, her iki taraf da hazırsa o zaman sorun olmaz.
Yani hazır hissediyorsan ideal, hissetmiyorsan erken diyebiliriz.
10 Yorumla
1 yılAslında bakarsanız İslam dinine göre peygamber efendimiz (s. a. v.) gençlere erken evliliği yani bir an önce evlenmeyi tavsiye etmiş. Ama günümüz şartlarında maalesef en erken yaş 24-25 oluyor. Olaya hangi gözle baktığınızda bağlı, eğer maddi durumda probleminiz yoksa 20 yaşından itibaren evlenilir. (Ben olsam tamamen olgun yaşa gelene kadar beklerdim)
10 YorumlaYani eğer evlilik sorumluluğu için hem kendinden hem karşındaki insandan eminsen ben yaşın (legal) problem olduğunu düşünmüyorum. Eğer ikinizin de elinde meslek varsa birbirinizi sevip sorunlarınızı konuşarak çözebiliyorsanız. Evliliğin sevgililikten tek farkı aynı evde yaşayıp tüm çevrenin biliyor olması. Aksi bir artısı yok benim için. Eğer iki taraflı yeterliyse bence evlenilebilir.
00 Yorumla
1 yılTam zamanı. Erken evlenenler birbirine daha bağlı olur ve 30 yaşından sonra anne olmak hem çocuğa hem kadına zararlıdır. 30 yaşında evlenenlerin çoğu torunlarını göremeden ölecek. İnsanın gençken kendini tanımaması, ne istediğini bilmemesi için bir sebep yoktur bu yüzden bu sebeplerden ötürü o yaşta evliliğin yanlış olduğu söylenemez. 25’ten sonra evlenmek iyi bir şey olsaydı boşanma oranları bu kadar yüksek olmazdı. Türkiye’de kadınların evlilik yaş ortalaması 26 erkeklerin 29 boşanma oranı %55
02 Yorumla- 1 yıl
Para yok nasıl evlenelim
- 1 yıl
Parayı bulunca
İdeal bir yaş. Daha ilerisinde sağlık problemleri çıkma ihtimali daha da artıyor, burada dikkate edilmesi gereken konu , eğitim hayatını tamamladin mi? Bir işe girdin mi? Hazır mısın değil misin diye sormuyorum, bence hickimse kendini evliliğe hazır etmez , tecrübe etmek gerekir...
02 Yorumla
1 yılHerkese göre değişir bence. Hatta bölgeye ve yöreye göre de değişir. Sağlıklı olgun bir insan için 22 yaş gayet normaldir. Sadece olgun olmak yetmez maalesef. Sağlık çok önemlidir özellikle kafa sağlığı. Günümüzde artık parada çok önemli. Bu yüzden geç evlenmeler hatta evlenememe durumları çok arttı.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBence evlilik bir anlamda köleliktir kadınlar için söylüyorum düşünsene evleniyorsun eşinle bir zıtlık ya da çelişki yaşamaman için kocanı her konuda razı etmen gerek eğer çok zengin değilseniz yemeğidir temizliğidir her şey sizin sorumluluğunuzda çoluk cocuk zaten çocuk başlı başına büyük bir sorumluluk öyle herkesin yapabileceği bir şey değildir bu özellikle günümüz gençleri bu konuda biraz dikkatli olmalıdır Z kuşağı sosyal medya ve teknoloji yüzünden aptallaşıyor sokağa çıkıyorum ortalama 20-24 yaş arası gençler görüyorum çocukça hareketler tavırlar yapıyorlar sen gelde bunlara evlen çocuk sahibi ol diyemezsin o daha kendini büyütememiş Gerçekten aptal vitaminsiz sağlıklı düşünemeyen bir nesille karşı karşıyayız.
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
1 yılÇok erken. 25'den sonra evlenmeli ve en azından 3 yıl çıkıp bir süre de birlikte yaşadığın biri varsa o zaman evlilik düşünülmeli. Birlikte yaşamak mümkün değilse de, evlenmeden önce 5 yıllık ilişki anca kurtarır.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 541 cevap paylaştı.
1 yılfizyolojik olarak idealin gecikmiş hali ideali 18 yaş.. tıbben de 18 yaş bazı doktorlar bu görüşte. Hatta o yaşlarda evlenmiş çocuk dünyaya getirmiş kadınların daha sağlıklı ve meme kanserinden daha uzak olduğunu söyleyenler var..
08 Yorumla- 1 yıl
Kaynak atsana
- 1 yıl
@Andromedadanbirkız Prof. Dr. Nihat Bengisu'nun kitabında geçiyor eğer takipteysen bir güne falan bulabilirim galiba kaynağı kitap yanımda değil çünkü.
- 1 yıl
Özetle kaynağın yok
- 1 yıl
@Andromedadanbirkız okuduğum kitabın yazarından bahsediyorum ancak doktor olduğu için literatüre hakim değilim bahsettiği kaynağı hatırlamıyorum dedim sen gelmiş kaynağın yok diyorsun şaka gibi ya. Metni aktarıyorum: "Priciples of Surgery isimli cerrahi kitabında, 'meme kanserlerinin minimize edilmesinde yegane önlem veya tedbir; 17-19 yaşları arasında, peş peşe 2 çocuk doğurmaktır' denir. . . . Şu sebeple ki; kızlarda 9-10 yaşlarından itibaren overlerden estrojenler diye bilinen Estron, Estradion ve Estadiol yani kadınlık hormonları salınır ki bunlar yıllar geçtikçe kanda aşırı yükselir ve süt bezlerinde ve süt yollarını döşeyen duktal epitel hücrelerinde, hiperplazi denilen aşırı hücre hipertrofisine, yani kabarmasına ve ilgili hücre kromozomlarında mutasyona yol açar; böylece meme kanserine kapı aralanır."
!!! - 1 yıl
Çocuk evliliğine yol yapmak sizinki
- 1 yıl
Yanlış anlamayın sizin fikrinize saygı duyuyorum ancak malum kişiyi araştırdım çocuklar üzerine ekstra düşen yapıda biri ve etik gelmedi ve dediğiniz olayı 30 yaş öncesi doğum için söylüyorlar 35 yaş sonrasında ise tam tersi etkide
- 1 yıl
@Andromedadanbirkız bilimin dediği bana mantıksız gelmiyor açıkçası. Ayrıca Avrupa'da bu durum adı evlilik olmadan da var olan bir şey.
- 1 yıl
Bilim bunu savunmuyor doktor savunmuş psikolojik açıdan ele alırsanız o kadarda sağlıklı bir durum değil
Kişiden kişiye değişir kimi o yaşa kadar ev hanımı gibi büyüyor ne biliyim okumuyor okutulmuyor evlenmek için büyütülen için ideal , ya da gerçekten hazırdır kişisel tercih evlenebilir bana sorarsan 24 beklenmeli
00 YorumlaÇok erken 19 yaşımda evlendim şu an 22yim ve bu kadar erken yaşta neden böyle bir sorumluluk aldım diye kendime kızıyorum şu an ki aklım olsa 25den önce düşünmezdim
10 Yorumla
1 yılBu tamamen kişinin hayat şartlarına, olgunluğuna ve evliliğe ne kadar hazır hissettiğine bağlı. 22 yaşında olup duygusal, maddi ve mental olarak hazır olan biri için ideal olabilir. Ama bazıları için bu yaş, kendini keşfetme ve kariyerine odaklanma dönemi. Yani erken mi, ideal mi tamamen kişiye göre değişir.
00 YorumlaEvet erken, bu yaşta gezmeni özgürlüğünü yaşamanı öneririm, evlendiğinde özgür olamayacaksın, sorumlulukların artacak ve birşeye karar verirken 1 defa değil 2 defa düşüneceksin.
00 Yorumla22 yaş aksine çok erken bir yaş ve evlenmene elbette engel olan bir durum yok. Hatta aslında eskiden en erken evlenen insanlar daha mutlu oluyordu zamanında. Ama biz her ne kadar genç yaşta evlilik en güzeli desek de şu aralar güzel olmuyor, biliyor musunuz? Millet sorumluluğunu daha tartmadan evlendiklerinde, özellikle şu ekonomik dönemde, bile evlilikler mutsuz olmaya falan başlayabiliyor. O yüzden 30 yaşından sonra evlenmeniz daha iyi olur.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 308 cevap paylaştı. Önceden normaldi, şimdi erken. Özellikle hayat standartlarını belirlememiş, ne istediğini bilmeyen kişiler için çok erken. Kadınları bilmem ama erkekler 30 dan önce kendilerini tanıyamıyorlar.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
1 yılBunun yaş ile ilgili olduğunu sanmıyorum. Kendini gelistirememis olgunluğa ulaşamamış hayatta ki Amacını dahil bilmeyen bir insan 30 olsa ne olur 10 olsa ne
00 Yorumla Bu tamamen kişinin beklentisine göre değişir. Ama ne çok geç bi yaş ne de fazla erken gibi. Kişi duygusal olarak gelişmişse kendi ayakları üzerinde durabiliyorsa evlenebilir.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılKarşıdaki kişinin gerçekten senin için iyi bir insan olduğunu düşünüyorsan tam zamanı erken ya da geç diye bir şey yok kimisi 60 yaşında bulur kimisi 20 yaşında
00 Yorumla Erken, Wadafak?
Ablaaaaa ne diyisun sen? Uleeen!
Insanlar 22 yaşında nasıl kendime bakarım diye düşünüyor. Bir de başkasına mı bakcan? Önce kendi kendine bakabiliyor musun onu sorgula.00 YorumlaAile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. Bence fazlasıyla erken. Evliliği ne zannediyorsunuz bilmiyorum ama hayal ettiğiniz gibi bir durum yok muhteşem, müthiş bir hayat yok. Evinde nasılsan yanına ekstra bir kişi daha geliyor. Olay bu.
00 YorumlaBir bireyin olgunluk ve bu sorumluluğu kaldırabilecek derecesine göre değişebilir bu durum aslında 25 ve 26 yaşları dahada uygun olabilir diye düşünüyorum 25 yaşındayım ve halâ bekarım😅
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılKendini hazır hissediyorsan evlen arkadaşım. Maddi açıdan bir zorluk çekme, birikimini falan yap. Eğer çocuğunda varsa bir şeyleri hiç bekleme. Yine kendin bilirsin.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 437 cevap paylaştı. Güzel hele zaten okul işi falan yoksa evlenin ya geç bile kalmışsınız diyebilirim sap geçmektense bi yuva kurmak iyi erken diyenlere aldırma
10 Yorumla
1 yılİş yaşa bakmaz. Alabileceğin sorumluluğa bakar. Eğer kendinde o sorumluluğu görüyorsan altından kalkabileceksen yaş sınır tanımaz.
10 Yorumla
1 yılPişman olduğunda geri dönme şansın varsa, adam normal zihnen sağlıklı bir bireyse ve istiyorsan evlen gitsin
11 Yorumla- 1 yıl
Vazgeçtim 80 inini bekle evlenmek için.
Bende 22 yaşında evlendim. Ama şu an çok küçük bir yaş gibi geliyor bana.
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 961 cevap paylaştı. İdeal bir yaş tabiki de 22 yaş ama bir ilk önce ekonomik özgürlüğünü eline alıpta evlenmeli bir kadın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 763 cevap paylaştı.
1 yılOlgunluğa göre kimi kızlar çevre baskısı kimi kızlar akran yarısı ile evleniyor sonu hüsran aklı başında ise evlensin
00 Yorumla
1 yılErken tabiki. 22 yaşındayken beğendiğim oğlanı şimdi yolda görsem yüzüne bakmam. En erken 26 yaşında evlilik olmalı.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Erken olaladabilir olmayadabilir. Ama nasip demek ki olabiliyor. Mutlu ve huzurlu evlilikler dilerim
00 YorumlaKişi kendini hazır hissediyorsa gayet normal bir yaş
10 YorumlaKişiye göre degısır dogru insansa güzel sma genel 25,30 olsa daha iyi
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılBazı kızlar erken olgunlaşıyor. Eğer öyleysen erken değil.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
1 yılSorumluluk bilinci olan her reşit birey dilediği yaşta evlenir evliliğin yaşı yoktur
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Şu zamanda çok erken. Eskidendi o 21 22 yaşlarında evlenmeler
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 344 cevap paylaştı. Bence erken, 20'li yaşları bekar olarak da bir deneyimlemek gerektiğini düşünüyorum.
10 Yorumla
1 yılEvlilik için erken en az 25 olmalı ben 30 oldum daha birsey yok 😂acele etmeyin
10 Yorumla
1 yılErken gibi ama evlen vala ben evlenmedim 29 oldum hal bekar bakalım🙂
00 Yorumla
1 yılDaha çocuk olduğumu düşünüyorum ev gecirdiremem gfjegdjsgdksg
00 Yorumlabirkaç sene daha beklemenin bence kimsehe bir zararı olmaz. Yaşının tadını çıkar.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. 27 olmuşum evlenmemişim bence 21 23 26 29 bu işler hikaye nasip kısmet işleri
00 Yorumla
1 yıl22 evlilik için erkendir en uygun evlilik yaşı 25 yaştır
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Eğer sevdiğin kişi ile ise ideal bana göre 20 nin altı çok erken derim 20 ve üzeri uygundur
00 Yorumla22 yaş çok küçük yasdegil aslında ama herkese sanki 17 yasmis gibi geliyor
00 Yorumla
1 yılElinde işi varsa kendi bilir ama işi yoksa erkendir
00 Yorumla
1 yılKoşullar olgunlaştıysa ve her iki cinsin isteği bu yöndeyse yaşın ne proble mi olabilir ki
00 Yorumla
1 yılideal evlilik yaşı 40+ , ömür boyu sıkılır insan
00 YorumlaErken.. ama kime göre neye göre ileride pişman olmayacağını düşünüyorsan mesele yok
00 YorumlaBence erken. Genelde 25 gibi kadın daha olgun oluyor düşünce olarak.
00 Yorumla
1 yılGerçekten ben kendimi evliliğe hazır hissediyorum diyosan idealdir
00 YorumlaKendini hazır hissediyorsan daha erkende evlenebilirdin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılÇok erken kadın için 27ve sonraki yaşlar ideal bence kafa olarak vücutsal gelişim olarak
00 Yorumla
1 yılDengini ve doğru insanı buldu isen evliliğin yaşı yok bence.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 845 cevap paylaştı. Durama ve insanın olgunluguna göre değişir kafa boşsa 50 yaşında olsa boşuna
00 Yorumla
1 yılşu an 23 üm 20 yaşında evlendim keşke daha geç evlenseydim çok erken
00 Yorumla
1 yılKonu evlilik olunca devreye yaş değil olgunluk giriyor
00 Yorumla
1 yılBence ünv vs bir fikir yoksa bence çok uygun
00 YorumlaMeslek , ekonomik özgürlük varsa ideal yaş ola bilir
00 Yorumla- Devamını Gör (204)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer