Hiç arkadaşı olmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?

Liseden bu yana hatta çocukluğumdan bu yana yalnızım doğru düzgün pek arkadaşım hatta sevgilim bile olmadı. Sevgisiz büyüdüm. Sevilmek istedim ama olmadı. Ne yapacagimi bilmiyorum yardım edin.
Hiç arkadaşı olmayan insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla