Doğum günümde neden kendimi kötü hissediyorum?

Bugün doğum günüm ve içimde anlamlandıramadığım bi hüzün var. Doğum günlerimde beklentiye girmezdim şimdiye kadar, pek umrumda da olmazdı kim kutlamış kim kutlamamış. Busefer ailemden bir annem kutladı. En yakın kuzenim ve bir arkadaşım mesaj yazmışlar. Sevgilim de gece mesajla kutladı, uzak mesafelerdeyiz ama en azından bugününü benimle konuşmak için ayırır sanmıştım. Dışarı çıktı benimle ilgilenemiyor. Kendimi yalnız ve çok değişik hissediyorum. Durup durup gözüm doluyor ama aslında umrumda da değil. Böyle bişey yaşadınız mı hiç, ya da neden böyleyim sizce?

Doğum günümde neden kendimi kötü hissediyorum?
Cevapla