Bu kadar insan, evlenebiliyorken, böyleleri evleniyorken, siz nasıl evlenemiyorsunuz?

Şimdi diyeceklerdir, sen evli misin, sen neden evlenmedin, falan filan. Kardeşim ben hem kendim yeterince istemedim evlenmeyi, hemde istediğim doğru kişi karşıma çıkmadı, karşıma çıkanları da ya biz istemedik, ya da onlar neyse bence evlenmeyen çoğu kişi benim gibidir. Benim gibi olmayanlar. Ya evlenmeye tamamen karşıdır, ya aseksüeldir, ya homoseksüeldir, ya berdustur, ya da gerçekten bulamıyordur uygun birini. Aşırı çirkinse falan 😅 siz hangi kategoridesiniz peki?

Homoseksüelim ondan evlenemiyorum
Aseksüelim ondan
Evlenmeye karşıyım ondan
Karşı değilim ama çokda aramıyorum ondan
Alkoliğim ya da zararlı alışkanlığım var ondan
Psikolojik ve sağlık sorunlarım var ondan
Kimse beni beğenmiyor 😅 beğenenide ben beğenmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bu kadar insan, evlenebiliyorken, böyleleri evleniyorken, siz nasıl evlenemiyorsunuz?
Cevapla