Arkadaşıma olan kırgınlığım istesem de geçmiyor. Ne yapacağım 💔?

En yakın arkadaşım özel bir günümde “grip oldum” diyerek o gün yanımda olmadı. Tebrik etmek için fotoğrafımı bile paylaşmadı. Kendisine kırıldığımı biliyor, konuştuk da. Çok yakındık, arkadaşlığımızı bitirmek istemiyorum çünkü iyi biri olduğunu biliyorum. Aylar geçti üzerinden ama asla eskisi gibi olamıyorum. O eskisi gibi arıyor mesaj atıyor, ama ben eskisi gibi olmaya çalışınca yapmacık oluyorum bu da bana göre bir şey değil rahatsız oluyorum kendimden. İçimden paylaşmak, gülmek gelmiyor onunla. Eskisi gibi hissetmek için ne yapmam lazım 😔

Arkadaşıma olan kırgınlığım istesem de geçmiyor. Ne yapacağım 💔?
Cevapla