En son oda arkadaşlarım tam yatma saatinde gece lambası açıp kitap okuma girişiminde bulundukları için sorun çıkarmak zorunda kaldım. sonuçta her şeyin bi zamanı var yani😒 Neyse ki hemen çözümü benim yatağımın etrafına çarşaf germekte buldular.. Şimdide sana göz bandı alalım bizim ışığımıza laf etme diye rüşvet teklif ediyorlar..
Çok şükür , o günler geride kaldı. Varsayıyorum ki odada üç kişi kalıyoruz ve ikisi de gece lambası açarsa ve ben tam ortanca olan yatakta yatıyorsam uyuyamam ama duvar tarafında falan yatıyorsam sırtımı dönüp uyumaya alışmıştım. Çok yorgunsam ışık falan gözüm görmez ama genel olarak ben de senin gibiyim. Odam tamamen karanlık olacak. Arkadaşın çalışma odası oluyor yurtta ve gidip çok okumak istiyorsa orada okusun. Her şeyin bir saati var.
En İyi Cevaplar