Sizce kadının toplum içinde kahkaha atması ayıp mı?

Ben muhafazakar birisiyim ondan garip karşılıyor ve atmıyorum. Sizce ayıp mı? Sizin görüşünüz ne?

Sizce kadının toplum içinde kahkaha atması ayıp mı?
Cevapla