Kötü bir şey öğrendim ve çok sakinim şüphelenmeli miyim?

Ağlamadım bile. Çok sakinim kimseye sinirli değilim. Öğrendiğim şey kısaca bir tane dost sandığım bir insanın ihanetiydi
Kötü bir şey öğrendim ve çok sakinim şüphelenmeli miyim?
Cevapla