Ahlak sadece orta sınıf için vardır diye bir söz var. Siz ne düşünüyorsunuz?

söz okudum geçen. doğru düşününce:

alt sınıfın kaybedecek bir şeyi yoktur,

üst sınıfın yaptıklarını telafi edebilecek kudreti vardır,

orta sınıf yapamaz.. çünkü, ne sahip olduklarını harcayabilecek- yok edebilecek cesarete sahiptir, ne de yaptığı hataların sonrasında zarar görmeden işin içinden çıkacak güce.

o yüzden kendilerine ahlak kuralları yaratırlar, onları doğru kabul edip, bu normların dışında kalan herkesi aşağılarlar. en kibirli sınıftır bu yüzden orta sınıf. en yargılayıcı topluluktur.
Ahlak sadece orta sınıf için vardır diye bir söz var. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla