söz okudum geçen. doğru düşününce:
alt sınıfın kaybedecek bir şeyi yoktur,
üst sınıfın yaptıklarını telafi edebilecek kudreti vardır,
orta sınıf yapamaz.. çünkü, ne sahip olduklarını harcayabilecek- yok edebilecek cesarete sahiptir, ne de yaptığı hataların sonrasında zarar görmeden işin içinden çıkacak güce.
o yüzden kendilerine ahlak kuralları yaratırlar, onları doğru kabul edip, bu normların dışında kalan herkesi aşağılarlar. en kibirli sınıftır bu yüzden orta sınıf. en yargılayıcı topluluktur.
alt sınıfın kaybedecek bir şeyi yoktur,
üst sınıfın yaptıklarını telafi edebilecek kudreti vardır,
orta sınıf yapamaz.. çünkü, ne sahip olduklarını harcayabilecek- yok edebilecek cesarete sahiptir, ne de yaptığı hataların sonrasında zarar görmeden işin içinden çıkacak güce.
o yüzden kendilerine ahlak kuralları yaratırlar, onları doğru kabul edip, bu normların dışında kalan herkesi aşağılarlar. en kibirli sınıftır bu yüzden orta sınıf. en yargılayıcı topluluktur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar