Annem hep bana iftira atiyor. Eve 5dk geç gelsem kiminle geziyodunda geç geldin, bu işin kokusu çikar, ne bileyim maaşimdan 5kuruş fazla harcasam kime neye veriyorsun olsun bunlarin kokusu çikar, hiç bir şey kapali kalmaz. İşimde sinirlendiyimde gozlerim falan sinirden sararıyor. Bana diyor gozlerin ne oyle sararmiş, haa dun uyuşturucu kullanalari gosteriyodular televiziyonda. bir laf atmalar falan. Benim 21 yaşim var bir kere annemle oturup dogru durust konuzamadim, bir kere derdim oldugunda ona anlatamadim, hep benim hakkimda kotu duşunuyor. Ama yemin ederim erkek arkadaşim bile yok. Etrafimdaki tum kizlar erkekler benden buyuk kucukler hep bana danişir bişey yapmak istedikde bir sorunu oldukta her kes benden akil alir. Ama benim annem ise dunyanin en kahbe kizi gibi gorur beni😢😢😢ağliyorum evet ağliyorum çunku hiç bu kadar kotuluyu hak etmkyorum ben. Hep benden kotu şey yapma ihtimalimi bekliyorlar. 3 kiz çocuğuyuz. 2ablam evli bir benim bekar. Konuştuğjnda hep onlarin cocuklugunu anlatir onlar çok iydirler. O gunlerde anneme dedimki anne ben bir kere daha dunyaya gelsem yine senin evladin olmayi isterim. Annem ise bana dediki ben bir daha dunyaya gelsem seni doğurmam. Napiyordum salak gibi 3cuyu. 2tane yeterdi işte diye soylenmeye başlayinca. Başimi aşağiya sallayip çaktirmadan tualete gidip canim çikana kadar ağladim. Bide ben gururluyum kolay kolay anne seni seviyorum diyemiyorum istesem bile utaniyorum. Ona cesaretimi toplayip soylediyimde onun bana oyle soylemesi yine kalbimi çok kirdi hiç bir şey demedim. O benim canim, kanim annem, ugruna olecegim insan. buraya onu asla ve asla kotulemek için yazmadim sadece içimi boşaltmak istedim. Lutfen her kes bana yapmam gerekenleri soylesin. Cunku bu baski altinda oz guvenkmi bile kaybetdim. Beni goren her kes şaşiriyor erkek arkadaşimin olmamasina. Annem ise benjm kiz arkadaşlarima bile karişiyor. bir kere dedim anne kiz arkadaşima karişma bari. Dedi karişicam senin yanliz kalmani istiyorum. Bilmiyorum ne yapicam bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Bazen her şeyin inadina diyorumki kendi kendime itle , kopekle evlenicem ancak burdan kurtuluyim diye. Ama annem boyle yapmasa asla evlenmek istemiyen bir insanim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar