Çoğu erkek neden sorumluluklarından kaçıp eve para getirmiyor?

Bir erkeğe senin sorumluluğun eve para getirmek diyince sinirliyorlar. Erkeğin görevi çalışıp para getirmek. Evlenince çalışmayan adamı napalim biz yani? Adam karısına, evine, çocuğuna bakmak zorunda. Servetini versin demiyoruz ama maddiyatina göre bakmak zorunda. Kadının da tabi ki görevi var eve bakmak , çocuğa bakmak , yemek , temizlik vs. Bu ayrı konu. Eşinin çocuğunun bile ihtiyacını gideremeyen erkek kendine adamim demesin. Erkekler bugunlerde prenseslesti. Hepsi kadının çalışıp onlara bakmasını istiyor 🤣 30 yaşında eşşek kadar adam bana muhtaçsa adamlığını sorgulasın bence.

Çoğu erkek neden sorumluluklarından kaçıp eve para getirmiyor?
Cevapla