Arkadaşlar kötünün de iyisi olarak hangisini seçmek diğerlerine göre daha iyi?

Arkadaşlar seneye 30 yaşında olacağım ve maalesef evlenecek düzgün erkek kalmadı, kısa kesiyorum neyse, şimdi genellikle bana gelen erkek tipleri 3 ' e ayrılıyor, 1 cinselik için yaklaşanlar, 2 evlilik isteyen ama madde bağımlısı ve aldatan tipler , yeni boşandım o tipten zaten... 3 oturum almak için beni pasaport gören kaçak Türkler, bana kalsa ömür boyu tek kalmak en mantıklısı ama bende anne olmak ve aile olmak duygusunu yaşamak istiyorum çünkü ömrüm hep yanliz geçti tek çocuk oldum için, ve sadece annem var tek basimayim yoruldum artık erkek gibi hayatla tek başıma mücadele etmekle , kotunun iyisi olarak hangi tiplerle Bi tekrar şansımı deniyim sizce?
Arkadaşlar kötünün de iyisi olarak hangisini seçmek diğerlerine göre daha iyi?
Cevapla