Eşim benim tarafimdan bir olay olduğunda çok soğuk davranıyor?

Buluşma olsun akrabalarıyla ilgili düğün söz vs. Bisey o kadar degisiyorki sanki beni hiç tanımıyor. Sanki biz karı koca değiliz. Soğuk soğuk davranışlar. Kendini hiç oralai hissetmeme sanki yedi kat yabancı. Geçen abimin nişanı oldu ayrı gayyri takılıyor 2 yaşındaki oğlumla. Yani aşırı değişik haller. Yani böyle anlarda mutlu olabildigim çok anim yok. Ailem veya akrabaları bunu anlamasin istiyroum. Aramız bozuk olduğunu düşünmesinler diye. Özellikle de belirttim bak abimin nişanı var biz ev sahibiyiz ilgilenelim edelim tamam diyebsoz de aldım ama yok yok yok yaptinyine soğukluğunu herkes önce gelirlen biz yine nisana 2 saat kala gittik. Bıktım inaninki napmam lazım nasıl bı yol izlemem lazım? Eşim neden böyle yapıyor söylediğimde napmisim ben diye bana kızıyor

Eşim benim tarafimdan bir olay olduğunda çok soğuk davranıyor?
Cevapla