Sosyal hayatınızda kaç arkadaşınızla görüşüyorsunuz?

Ne liseden ne üniversiteden kimse ile görüşmüyorum zaten aşırı samimi de olamıyorum araya mesafe giriyor mezun olunca zaten. Nadiren mesajlaşırken o sadece. Hatta sıfır mesaj. Bu konuda sadece ben mi beceriksizim acaba? Millet arkadaşıyla tatile gidiyor ama benim o kadar yakın olduğum birisi yok. İş yerinde de benden büyük kişiler var. Başaranlar nasıl başarıyoe hayret doğrusu.

Sosyal hayatınızda kaç arkadaşınızla görüşüyorsunuz?
Cevapla