Esime cok kizginim hamileyim ve beni dis görünüsümleyargiladi ailemin yanina geldim 2 gün snr Özür mesajlari gelior?

Yani 2 gün konusmadim ve simdi seni cok seviyorum özür dilerim lütfen ara ve ya yaz demis

istese kendi arayabilirdi

cok üzdü beni ve iki gün önce git bi doktora görün demesiyle engeledim aileme geldim uzakta oturuyo ailem ve 2 gün yazmadi etmedi simdi mesaj atmis lütfen dön bana diye

kirginim

beni savunmayan, korumayan ailesine karsi bi esim var ve cokk sogudum ne yazim kendisine

Esime cok kizginim hamileyim ve beni dis görünüsümleyargiladi ailemin yanina geldim 2 gün snr Özür mesajlari gelior?
Cevapla