30 yaşında olunca neden evlenmek istedigimi sanıyorlar?

Ben çok iyi bir arkadaşım, dostum ama asla sevgili değilim. Her şeyden çabuk sıkılıyorum, sadık degilim, surekli aklım "ya daha iyisi varsa" ya gidiyor. Ustelik çok başıma buyrugum mesaj at, bilgi ver, haftada 2 3 gün buluş... hoff cekemem modundayim.

Bunları biraz şeye bağlıyorum, ailem beni çok tüketti kafam asla ses istemiyor, çabuk yoruluyorum, her şeye üşeniyorum, keyfime düşkünüm ve bir tam gün bile biriyle olamıyorum gitsin istiyorum..

30 yaşındayım bir tane sevgilim olmadı, istemedim çünkü. Kendini tanımak suç mu arkadaş.. herkes mi birini istemeli?

30 yaşında olunca neden evlenmek istedigimi sanıyorlar?
Cevapla