Z kuşağı olmama rağmen cidden çok slk bir kuşak istisnalar hariç?

Bunlara gazı veriyorlar yok z kuşağı woaw, yok z kuşağı müthiş diye bu dingillerde kendini nimetten sayıyor halbuki taharetlenmeyi yeni öğrendi bir çoğu. 18ime yeni girdim ama cidden en masum görünenin bile altından türlü pislikler çıkıyor. İsleri güçleri kapitalizmin peşinden gitmem, telegram, panel, tiktok takılmak. Çoğu hava civa için ateist, satanist oluyor ha araştırarak olanlara saygım sonsuz ama ucube ucube kolye takıp, islam öğk öğk diye gezen beyinsizlere anlam veremiyorum islam öğkse içinden de dayak yiyip beyni ağzına kayacak haberi yok (ben de muhafazakar sayılmam bu arada ama herkes haddini bilmeli saygı duymalı bazı hassas konulara)

Z kuşağı olmama rağmen cidden çok slk bir kuşak istisnalar hariç?
Cevapla