Almancıların ülkeyi benimsemesi yokmu?

Ben bir Avrupa vatandaşı olarak beni ülkeden kovuyolar burada neb*k ariyorsunda geliyorsun diyolar sanki kendi ülkeleride mülteci gelmi§ beni ülkeden kovuyor djsghs dedim ben Avrupa vatandaşiyim sende mülteci konumundasin şimdi söyle bakalim kimin gitmesi gerek? Böyle diyince sinirleri bozuldu djsjdsjhsj birde AfD seçimi kazanirsa oturumlarini iptal edilecek ve ülkelerine deport edecekler haberleri yok !!! Gek ümidimiz AfD !!! Gitsinler bunlar
Almancıların ülkeyi benimsemesi yokmu?
Cevapla