Kendisiyle evlilik düşündüğüm kişi her şeyde ucuzuna gidiyor normal mi?

Mesela o Türkiyede ben Almanya.
Türkiyenin şartlarının farkındayım ama mesela bu kişi ev düzmeyi tamamen kız tarafından bekliyor ben en azından aileler böler kendi arasında diyorum. Benim ailem köyde durumumuz iyi değil diyor. En basitinden söz yüzüğün de nişan yüzüğün de gümüş olsun diyor. Takı mümkün mertebe isteme diyor. Borcum var diyor. Borcumu halletmeye çalışıyorum iş arıyorum diyor ama tanıştığımızın 3. ayından beri Çalışmıyor. Üzerinde durmuyor yazdan yaza halledicem diyor. Düğün biz en iyisi almanyada yapalım ailem gelmese de olur diyor.
Ya ben mi paranoya yapıyorum bilmiyorum biri beni aydınlatsın.
Güncellemeler
1 yıl
Yaşadıklarım normal mi? Yani bunları normal mi karşılamalıyım?
Kendisiyle evlilik düşündüğüm kişi her şeyde ucuzuna gidiyor normal mi?
Cevapla