Mesela o Türkiyede ben Almanya.
Türkiyenin şartlarının farkındayım ama mesela bu kişi ev düzmeyi tamamen kız tarafından bekliyor ben en azından aileler böler kendi arasında diyorum. Benim ailem köyde durumumuz iyi değil diyor. En basitinden söz yüzüğün de nişan yüzüğün de gümüş olsun diyor. Takı mümkün mertebe isteme diyor. Borcum var diyor. Borcumu halletmeye çalışıyorum iş arıyorum diyor ama tanıştığımızın 3. ayından beri Çalışmıyor. Üzerinde durmuyor yazdan yaza halledicem diyor. Düğün biz en iyisi almanyada yapalım ailem gelmese de olur diyor.
Ya ben mi paranoya yapıyorum bilmiyorum biri beni aydınlatsın.
Türkiyenin şartlarının farkındayım ama mesela bu kişi ev düzmeyi tamamen kız tarafından bekliyor ben en azından aileler böler kendi arasında diyorum. Benim ailem köyde durumumuz iyi değil diyor. En basitinden söz yüzüğün de nişan yüzüğün de gümüş olsun diyor. Takı mümkün mertebe isteme diyor. Borcum var diyor. Borcumu halletmeye çalışıyorum iş arıyorum diyor ama tanıştığımızın 3. ayından beri Çalışmıyor. Üzerinde durmuyor yazdan yaza halledicem diyor. Düğün biz en iyisi almanyada yapalım ailem gelmese de olur diyor.
Ya ben mi paranoya yapıyorum bilmiyorum biri beni aydınlatsın.
Güncellemeler
1 yıl
Yaşadıklarım normal mi? Yani bunları normal mi karşılamalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer