bence arkadaş o kadar da iyi bir şey değil sonuçta adami yoldan çıkaranda bir arkadaş😀
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
İlklerimin çoğunu arkadaş ortamında yapmışımdır.
İlk sigara içişim , ilk bir konu hakkında fikrimi söyleyişim , ilk hesapları ödeyişim , ilk okeyim , ilk 52, ilk olan her şey neredeyse. İlk kazıklanmalar ve keşke son olsaydı dediğim ilklerde.
Peki değdi mi?
Bazı şeylerin yaşanmasï gerekiyordu bu gün beni oluşturan birer etkene dönüştüler. İyi arkadaşlar dostlara dönüştü ve sayıları yok dencek kadar azdı, yoktu hatta.
Ben neleri kaybettim bu arkadaşlıklarda?
Para ilk aklıma gelsede esasınsa benim için önemli değildi.
Boşa giden zamanıma daha cok yandım ve insan bir şeye emek verip, o şey boşa çıkınca çok üzülüyor.
Bazı şeylerin bedeli bu olmamalıydı dediğim olmuştu.
Bundan sonra ne olcaktı?
İnan bende bilmiyorum bir meçhule doğru gidiyorum .
Belkide ne olacağı hakkında değil. Hep o yakındığım hareketleri yapmamaya.
Daha kaliteli bir insan olmaya çalışılmalıydı.
Yeri geldiğinde söylenmek istenenler söylenmeli.
Duyulması gerekenler duyulmalıydı.17 Yorumla- 1 yıl
ağzına sağlik yine döktürmüssün 😊
- 1 yıl
gecende cok güzel yazmistin emek verdigin icin tesekkur ederim
- 1 yıl
sanada iyi geldiyse ne güzel günün güzel gecsin 😊
- 1 yıl
tesekkurler 😊🌺
En İyi Cevaplar
1 yılBen sevdiğim insan için arkadaşça her şeyi yaparım. Uzaktan da olsa elimden gelen yardımı her zaman yapmaya hazırım. Şu an belki bulunduğum konumdan yapabileceğim tek şey maddi yardım olabilir. O yüzden elimde olduğum sadece arkadaşıma yardım et bana gönderirim. Ayrıca aynı şekilde onlar da bana yaparlar. Hatta gerekirse kredi kartından nakit avanstan çekerler. Biz sevdiğimiz insanları yarı yolda bırakmayız. Kimseye de satmayız kimseyi de sattırmayız ezdirmeyiz. Ezecek insan laf söyleyecek insan karşısında bizi bulur. Tabii bunun kıymetini değerini bilecek insan sayısı da çok az. Karşımıza çıkan insanlar da yüzde sekseni bunun değerini bilmediği için arkadaşlığımızı hak etmiyorlar. Herkes kendi değerini bildiği sürece bizim yanımızda durabilir.
11 Yorumla- 1 yıl
aynen öyle hocam değerini bilen durur bilmeyen rahat durmaz illa bi halt eder
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, şöyle düşün, arkadaşlık aslında hayatımızın renklerindendir ama elbette doğru kişilerle kurulduğunda 🌈. Bazen yanlış insanlara denk gelebiliyoruz, bizi üzüyorlar ya da başka yollara sürüklüyorlar, doğru söylüyorsun 😄 Ama bil ki gerçek dostlar, seni destekleyen, sırtını dayayabileceğin kişilerdir. İyi bir arkadaşlık, hayatımızı zenginleştirir ve bizi büyütür 💖. Kendine yakın ve güvenilir insanlarla çevrili olursan, arkadaşlığın ne kadar kıymetli olduğunu göreceksin. İyi bir dost, bazen kendi ailenden bile yakındır! 🧡
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
18
Cevap
32Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılarkadaşım yok ama olsun isterdim
16 Yorumla- 1 yıl
insanin en güzel arkadasi kendisi barış boş ver sev kendini bi de güzel ve iyi bir eşin olursa tamamdır insallah olur birgün sen bunu hakeden bir insansın cocuklarin en iyi arkadaslarin olsun
amin 😊 valla cok guzel yagmurda var insallah kabul olur duam - 1 yıl
Teşekkür ederim haklısın bu zaman da insanın en iyi arkadaşı yine kendisi oluyor :) inşallah amin güzel duan için de teşekkür ederim 🤗
- 1 yıl
rica ederim sende bana et gerci hep guzel seyler diliyorsun sende herzaman 🌺😊
- 1 yıl
tabi ki de güzel dualarım seninle her zaman prenses yeter ki mutlu ol sen 🌺🤗
- 1 yıl
olalim be bizde hak ediyoruz artik mutlu olmayi yeterince üzüldük bence 😀
- 1 yıl
bence de :D
1 yılArkadaşlık, doğru insanlarla kurulduğunda hayatı güzelleştiren, insana destek olan en değerli bağlardan biridir. Ancak günümüzde samimiyetin yerini çıkar ilişkileri ve yüzeysel bağlar aldı. Gerçek dost bulmak zorlaştı çünkü insanlar güvenmekte zorlanıyor. Yine de iyi bir arkadaş, en zor anında yanında olan, seni gerçekten anlayan kişidir. Kendi hayatımda edindiğim deneyimlere göre, dostluk emek ister; karşılıklı güven ve sadakat olmadan uzun sürmez. Az ama kaliteli dostluklar her zaman değerlidir.
10 Yorumla
1 yılReelde hiç gerek duymadım arkadaş yapmaya çünkü durakta otobüs beklerken veya bir cafede otururken samimi hissettiğim teyzelerle konuşmak hep yetti. Sanal alemde de kuzu görünümlü tilkiler çok denk geldiğimden yorumlarda kurduğum samimiyetin dm kutusuna gitmemesine dikkat ediyorum
12 Yorumla- 1 yıl
dogru yoldasin tavrini korumaya devam et 😊
- 1 yıl
Teşekkür ediyorum
Arkadaş ayağına farklı yaklaşan da var. Ay git uzak olsunlar.
18 Yorumla- 1 yıl
ben hiç anlamıyom kız en son bi bakiyom bu bi uzuyo Allah Allah diyom noldu acaba falan sonradan bi bakıyom meger en basindan niyet başkayıs 😀
- 1 yıl
baskaymış*
- 1 yıl
bide hic alakam yokken olayin ortasina düsüyom 😀
- 1 yıl
az gel sen sana bisey diycem
- 1 yıl
ıslah olsunlar olmuyorlarsa kendi baslarini yesinler 😀
- 1 yıl
devriliyo devriliyo merak etme burada olmassa bi gün devirirler 😀
Aile & Toplum konusunda 864 cevap paylaştı. Siz insanların istediği konumda çıkarına ters düsmeden yaşadığınız sürece değerlisiniz arkadaşlıklar zaten sizinle aynı görüşe düsünüse ya da karaktere maddiyata sosyal çevreye uygun olduğunda yakın olduğunda kuruluyor insanın kendinden başka dostu yok atalar boşa dememiş taş uzaktan gelmez diye
10 Yorumla
1 yıl
Üç beş dost yetiyor insana.
12 Yorumla- 1 yıl
3 5 ten fazlasi sıkıntı nerde... orada cokluk 😀
- 1 yıl
Aynen, gelen derdiyle geliyor ahaha
Arkadaşlar iyidir :D
11 Yorumla- 1 yıl
birlikte büyüdüyseniz belki sonradan girenlerde sıkıntı 😀
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılO seçtiğin arkadaşa bağlı bülbül güle karga cöpe de getirebiliyor
25 Yorumla- 1 yıl
zamanla bozulanida gördü bu gözler pisman olup af dileyen bülbüllerde gördü
- 1 yıl
jHayatta asla diye bir şey yok insanoğlunun başına her şey gelebiliyor işte. her şey bizler için
- 1 yıl
aynen öyle ibretlik mi oluyom ben bu durumda 😀
- 1 yıl
Takdiri ilahi işte 😂
- 1 yıl
ahaha😀
1 yılArkanda durana her derdini paylaşana denir arkadaş. Ama şimdikiler p. ç
11 Yorumla- 1 yıl
yok be peac ler iyi kalles olmasinda
Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı. Varlığı bir dert yokluğu bir dert değil dert diyeceğim sandın dimi
11 Yorumla- 1 yıl
senden kardeş bile olur insana etrafindakiler kiymeti bilmiyorsa cok sey kaybediyorlar 🧡🙂 basbal parsuku
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Evet bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim
13 Yorumla- 1 yıl
senden arkadaş kesin olur bak bide @Ilerdearse den
- 1 yıl
sende 😘🧡
Aile & Toplum konusunda 717 cevap paylaştı. Bizimkilerle uğraşmak zor ama yapacak bir şey yok çekiyoruz :D
13 Yorumla- 1 yıl
gecmisten gelenler de sorun olmaz sonradan bulduklarinda cikiyo ne cikiyorsa 😀
- 1 yıl
yani 😀
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılbelki o yolda olmak sana iyi gelmiyordur.. bazen yoldan cıkmakta gerekir.. hayatımda cok deger verdigim arkadaslarım var kadın ve erkek.. cok memnnum onlardan :))
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılArkadaşlık iyidir güzeldir neşesmdir ama benim arkadaşlarım tam Bir tamir ustasıdir bazen 15 oluyorum benden 45 oluyorum ama bazende var üzerime ölü toprak atılıyor sanıyorum 🤦♂️🤦♂️🤦♂️😂🤣
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. İnsanı yoldan çıkaranda arkadaş ama yoldan çıkmaya meyilli olanda kişinin kendisidir bence. Yine de etkisi yadsınamaz orada haklısın.🐣
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. az ve öz arkadaşın olsun fazlası göz çıkarıyor
10 Yorumlaarkadaslarim olmasa bircok seyi atlatamazdim iyi ki varlar
10 Yorumla
1 yılArkadaş arkadaşın kurdudur. Yolada sokar yoldanda çıkarır. O yüzden fazlası zarar 😄
10 Yorumla
1 yılFazlasına ihtiyaç yok hani derinlere inmek saçma 😃
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılAz ve doğru insanlarla güzel ya biraz da olması gerekir bence
10 Yorumla Doğru arkadaşlığı bulamadıktan sonra hiçbir anlamı yok
10 Yorumla
1 yılArkadaşlar da karakterli ve güvenilir kişiler olmalılar.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Valla fazla arkadaşım olmadığı için yok, olanlarda tam tersi tutuyor beni :D
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılSadece sohbet icin iyi olabilir derine gitmeden
10 Yorumla Yüce Manitu yanındayken sana kimse zarar veremez xjdkxk
19 Yorumla- 1 yıl
tesekkurler manitu Şu an daha iyi hissettim 😀
- 1 yıl
kimbilir 😀
- 1 yıl
yok ben manutuya biraktim kendimi hic kılımı kıpırdatmam 😀
- 1 yıl
iyi günler 😀
- 1 yıl
amin 😊
Gizli Üye(45 üstü)1 yılÖnce arkadaş oluyorsun zamanla tensel dokunuş ile veya konuşur iken farklı yerlere gidiyor ve birlikte olunabiliyor.
10 YorumlaYa iyi seçersen neden kötü olsun ama siz kadınlarda kıskançlık var
11 Yorumla- 1 yıl
dogru söz
1 yılArkadaş dediğin arkadaşın ayarlariyla oynamayacak🤣
123 Yorumla- 1 yıl
oynuyorsa dikkat et ona sakata gelirsin bak 😀
- 1 yıl
Ben degilki ortaya konuştum ya 🤣
- 1 yıl
bende nasihat ettim senin üstünden ne alindin hemen savunma mod 😀
- 1 yıl
Ozmn hayırlı bayramlar 😊
- 1 yıl
bayram dündü 😀
- 1 yıl
Bugünde bayram çorumun sungurlunun işgalinden kurtuluş zafer bayramı 🤣
- 1 yıl
gecende oyle demistin ben inamistim ya sapsal makaramiydi o 😀
- 1 yıl
Geçen iskilipti bu sefer sungurlu🤣
- 1 yıl
yaa 😀 arada harbi safligim tutuyo ya neyse güzel hatirlatmalar bunlar
- 1 yıl
Unutma lütfen Çorum turkiyenin kilit ilidir Dünya'yi Çorum kurtaracak diyolar 🤣
- 1 yıl
neyle leblebiyle mi 😀
- 1 yıl
Evet bak bravo kafan çalışmaya başladı 🤣
- 1 yıl
Düşünsene covitde bitane Çorumlu covid olmadi plakaları 19 birde 🤣
- 1 yıl
aa oyle mi 19 ne anlamadim ama
- 1 yıl
Covid 19 işte covide plakalarını adini verdiler
- 1 yıl
hee 😅 ben ayilmamisim daha
- 1 yıl
Bizans kralı antonu bile leblebi tozuyla ele geçirmişler adamlar 🤣
- 1 yıl
ya sen neler biliyorsun öyle bak bu yönünü hic bilmiyordum 😀
- 1 yıl
Kitap okuman lazım özelikle kırmızı başlıklı kızın kitabını orada yazıyo 🤣🤣
- 1 yıl
aa ben onu okumadim ondan basima gelenler desene 😀
- 1 yıl
Tabi 🤣🤣
- 1 yıl
hemen okumaliyim 😀
- 1 yıl
Kesinlikle 🤣
Bence iyi bir şey ama doğru arkadaş bulmak önemli. Belki bir gün karşına çıkar inşallah :) onun dışında eğer doğru arkadaş bulamazsan uğraştırıcı, toksit veya zorundalık gibi bir şey oluyor
10 YorumlaBenim az ve öz arkadaşım olduğu için iyi düşünüyorum 🙂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 300 cevap paylaştı.
1 yılHaklısın ama arkadaş olmadan olmaz ki
12 Yorumla- 1 yıl
1 2 tane cok bile
- 1 yıl
Aynen
1 yılArkadaşını doğru seçmen gerek..
18 Yorumla- 1 yıl
nasil secelim mesela
- 1 yıl
Çıkarı olamayan kişilere karşı tutumuna vede er ya da geç sana karşı olan tutumu
- 1 yıl
iste ben anlamiyom cikar icin gedigine sonradan cikiyo yalani
- 1 yıl
O zaman gözlem yap
- 1 yıl
bazen safligim tutuyo olan bana oluyo gun sonunda 😀
- 1 yıl
Hahah üzülme. Hayat bu en azından doğru olan neyse onu yap
- 1 yıl
aynen ben doğru gitmeye casiyorum o onlarin problemi neticede herkes Allaha hesap vercek 🙂
- 1 yıl
Aynen öyle
Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. arkadaşlar iyidir
17 Yorumla- 1 yıl
hangileri 😀
- 1 yıl
bu ne ya sonuna kadar izleyemedim bile arkadaslardan iyice sogudum 😀😀😀😀
- 1 yıl
hayatta izlemem daha müzigi bile böyleyse bunu izlemem icin 500 bin cash isterim 😀
- 1 yıl
yap daha iyi 😀
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılArada lazım oluyorlsr
11 Yorumla- 1 yıl
arada iste cok önemli degil 😀
O işi erkekler yapıyor kızların uzun süre arkadaş kalabileceğini düşünmüyorum
20 Yorumla
1 yılAdam olsun oda yoldan çıkmasın
15 Yorumla- 1 yıl
cahildim aldandım dünyanın rengine kandım demiş bir büyük şahsiyet 😀
- 1 yıl
Aldanma çocuksu mahsum yüzüne diyen bir şahsiyette var ama
- 1 yıl
iste aldaniyor insan onu diyorum arkadas cok iyi degil 😀
- 1 yıl
Aldanmasın knka
- 1 yıl
tamam 😀
İyisine denk gel başkasına gerek yok
16 Yorumla- 1 yıl
cok gec geldim oda
- 1 yıl
Ankara'da kaldi
- 1 yıl
üniden
- 1 yıl
öyle
- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
1 yılKutsal bir ittifak
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılİyi biriyse olumlu düşünüyorum
10 Yorumla
1 yılNe kadar az o kadar iyi diyeyim
10 Yorumlaİnsanların arkadaşları olması lazım
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılAz ama nitelikli arkadaş olmalı
10 Yorumla Arkadaşlık güzel bir şey
10 Yorumla
1 yılsanal reel iyidir
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yıliyi seçmek lazım
13 Yorumla- 1 yıl
nasil secelim mesela ellesek olar mi 😀
- 1 yıl
ellemeden olmaz : )
- 1 yıl
demi cürügünu nasil anliycaz baska türlü 😀
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Çoğu fos maalesef 😂
18 Yorumla- 1 yıl
he ya kavun olsa biliriz belki 😀
- 1 yıl
aslinda kötü kokuyorsa ondan da arkadas olmaz dusunsene kendine kotu bakan sana ne yapmaz 😀
- 1 yıl
senle birlikte aydinlanma yasiyoz hep farkindamisin 😀
- 1 yıl
tas bagla ayagina bak uccaz yoksa 😀
1 yılHangi arkadaşlıktan?
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılİyi bir şey
10 Yorumla
1 yılBoş iş bence
10 Yorumlaİyi değil pek
10 Yorumla
Devamını Gör(35)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 