Arkadaşlık kavramı hakkında ne düşünüyorsunuz? Gerçekten arkadaşınız var mı?

arkadaşınız var mı? yoksa çevrenizdekiler çıkar için sizinle iletişim kuranlar mı? sıkıldım sahte insanlardan ve yalanlarından. ne kadar güvenirsen o kadar üzülüyorsun ve zamanla gerçek yüzlerini görüyorsun. En güvendiklerin bile seni böyle yaralıyorsa kimseyle arkadaş olmamak daha iyi :) birde kankalar var ki onlar daha komik
Güncellemeler
+1 yıl
biraz önce bir kere daha anladım insanlara güvenmekle ne kadar çok hata yaptığımı :) cevap verenlere teşekkürler
Güncellemeler
+1 yıl
soruma karşı soru geldi , soran da benim haksız olduğumu söyleyip gitti :)
Arkadaşlık kavramı hakkında ne düşünüyorsunuz? Gerçekten arkadaşınız var mı?
Cevapla