Babamın ölümünde ihmal olduğunu düşünüyorum herkes kurcalama diyor?

Kanser tedavisi görüyordu. Ölmeden 2 gün önce ağrılara dayanamayıp hastaneye gitmiş enfeksiyon değeri çok yüksekmiş. Normal bu hastalıkta deyip yollamışlar. Babam çoğu tahlili de ben istedim öyle yaptılar demiş anneme. Hastaneye yatırmamışlar. 2 gün sonra nefesi kesilmiş zaten öksürük çoğalmış kalbi dayanamayıp durmuş. Babam onkolojiye gitmişti niye yatırmamışlar dedik alakasız bölümden bir doktor muhtemelen hastaneyi korumak için istersen yatıralım dedik kabul etmedi demişler. Annem umudunu kaybetti yasalar onların yanında olur diyor. Ben de biraz öyle düşünüyorum. 6 Şubat mütahitleri bile serbest kalmış. Ama en azından konuşup neden demek istiyorum annem de konuşmak istiyor ama millet konuşma daha çok üzülürsün kurcalama ne yapabilirsin eceli gelmiş diyor insan hayatı bu kadar ucuz mu

Babamın ölümünde ihmal olduğunu düşünüyorum herkes kurcalama diyor?
Cevapla