1 yılBunun niyeti belli. Tamam istediği şey normal belki ama bunu bu şekilde dile getiren erkeğe güvenmeyin sevse akışa bırakır kendiliğinden gelişir bir şeyler söze dökülüyorsa niyet bozuktur
01 Yorumla- 1 yıl
Ya adamın niyeti çok saf hakkını yemeyin şimdi 😂
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılİlişkilerin herhangi bir evresinde yaşanabilecek bir şey.
Fakat bu gibi konular öyle mesajla konuşulacak kadar basit değildir , olmamalıdır.
Eğer iki tarafında bu konu ile ilgili niyeti varsa olağan şekilde vuku bulur.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu konuşmada adamın verdiği cevaplar pek de ciddi bir ilişki niyeti taşımıyor gibi 🙈. Daha çok anı yaşamak ya da sadece keyif almak üzerine konuşuyor. Eğer senin beklentin ciddi bir ilişki, gerçekten seni anlayan ve değer veren biriyle olmaksa, bu kişiyle uzun vadeli hayaller kurmak biraz zor görünüyor 🤷♀️. Bence önce kendi isteklerini belirle, kim olduğunu ve neye layık olduğunu unutma 🌟. Kendine saygılı olan birini hak ettiğini hep hatırla 💖.
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
1 yıl"Bu hormonlardan sen başa çıkmazssan başka kim çıkacak" bu nasıl bir cümle, bu nasıl manipüle etme yöntemi jxhsj
Yani sana sevgi cümleleri kurmasi yerine böyle cümleler kuruyorsa yani o adamdan çokta bir şey bekleme çünkü şahsen ben beklemezdim00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,1b cevap paylaştı.
1 yılHayatımda hiç bir kadına böyle mesaj atmadım insanda biraz utanma olur, önce duygulara dokunmayı dene, aklı bacak arasında çalışan biri seviyesiz saygısız... kadın olsam bunu koca diye değil kapıda köpek bile almam
36 Yorumla
Soran1 yılNe kadar seviyesizce değil mi
- 1 yıl
fazlasıyla mide bulandırıcı
Soran1 yılOhoo hele bu neki benim tanıstgm kişiler bundan beterdi yok gelicem iliski yaşayalım zaten evlenmicek miyiz dedi mesela biri , biriside yapmayalım ama oral olsn falan dedi sonra biri dedi tamam seni beklicem ama iç çamaşırı foto at rahatlym vs vs vs vs vs ben artık biiiiikkkttttiiiiimmmmm çıldırdım artık
- 1 yıl
sevgisine ilişkisine güvenen insan cinsellik istemez, nasıl olsa sevgiliyiz evlenicez demek çok bencilce madem seviyorsun o zaman evlilik düşünüyorsun o zaman böyle bir şey istemen gerekmiyor, bazı erkekler aşırı rahat bir şeyleri hemen yaşamak istiyorlar ama doğru ve sağlıklı olan güzel duygularla birbirini tanımak aklından ona sahip olma fikri geçmemeli...
Soran1 yılBisi diyemiyorum bn utanıyorum artık
- 1 yıl
Böyle insanlardan ışık hızıyla uzaklaşın engelleyin..
En sonda yazdığı amacını belli etmiş. Çirkin olmuş.
10 Yorumlabunu diyip arkadaslarimla bisiler yasayani cok gordum hep evlenicez dediler sonuç ne diye sorucak olursaniz evlenmediler sadece o isi yapabilmek icin evlenicez diyip geciyorlar
03 Yorumla
Soran1 yılKesinikle evlilik yalan katiyen yalan
Soran1 yılKizcem çoğunluğu şu an böyle zaten tek bu olsa keşke
1 yılyani bence her şey ortada karakter yoksunu.. bunun amaçı belli etmiş evlenecek bir kişi bunu söylemez baksana kendine saygısı yok
112 Yorumla
Soran1 yılCok haklısın cidden
- 1 yıl
ayrıl bence bas engelli her yerden engelle bu tip kişiler kızları sevgilin ayağına kızlar kirletip evlenmeden bırakıyorlar sonra ortalıkta adamım diğe dolaşıyorlar... evlenmeden kim gelirse gelsin aşkından ölsede , ayrılsa da hiç bir şeklide izin verme sen gerçekten de seviyorsa zaten evlenmeden bu konuya girmezler.. dikkatli ol yani
Soran1 yılKatılıyorum haklısın zaten bugüne kdr kimseye o tavizi vermedim vermemde
- 1 yıl
çok iyi yapıyorsun gerçek tende doğru yoldasın takdir etmek gerekiyor seni
Soran1 yılIşte böyle yalnız kalıyoruz Ama neyse
- 1 yıl
vede takdir ediyorum.. yani
Soran1 yılNe yapalım Yapacak bir şey yok yani kimseye ayak uyduramıyorum
- 1 yıl
yanlız değilsin yani bir çok kişi var temiz iyi olanlar var yani
- 1 yıl
anladım maalesef sosyal medya popülerleştikten sonra çoğu hemcinslerimi bozuldu kızlar sadece kendi için kullanmak istiyor.. bu artmış durumda olsada illaki iyi birisi denk gelir
Soran1 yılYani herkes yatak ilişkisi yapmak zorunda değil ki hepsinin beklentisi bu olmuş
- 1 yıl
aynen öyle maalesef ondan önce insan olmak sonrasında ilişki sürdürmek evliliğe kadar bir kız dokunmamak.. bunu yapmak çok zor değil ama bir çoğunu karakteri kendine saygısı yok eğer bir kişide kendine saygısı olan bir kızlardan evlenmeden böyle bir talep etmez
- 1 yıl
eskiden ilişkiler yaşamıyordum tabi de bence duyumlara göre daha iyimiş.. evlenmeden bu olmuyordu kadınlar istemediği zaman evliliğe kadar olmuyırdu şimdi dertleri bu olmuş emin kafayı buna yoracakların ülkleye bir faydaları olsaydı Türkiye iyi noktadadaydı
1 yılNiyeti kullanmak sence bı süt için inek beslenir mi mantığı maalesef böyle insanlara gelmeniz üzücü haketmicek insanlara vakit harcamayin
09 Yorumla
Soran1 yılNe kadar doğru neyseki slk deglm inanmıyorum
- 1 yıl
Böyle tipleri nasıl buluyorsunuz?
Soran1 yılOnlar beni buluyo ve cidden çok sıkıldım
- 1 yıl
Sen öyle bir karakterin yoktur sanriim
Soran1 yılNasıl yani
- 1 yıl
Yani senle sadece tek gecelik istiyo istedigini alınca yüzüne bakmicak ya da umursamicak erkekler öyle istediğini alınca umursamazlar
- 1 yıl
Demek istediğim şu öyle bı hata yapma
Soran1 yılZaten yapmadığım için kimse hayatımda kalmadı
- 1 yıl
En iyisi onlar yapıyor diye sende yapmak zorunda değilsin senin için çok büyük sorun olur ben kendim bı olaya tanık oldum
Seni kullanmak istediği çok belli. Elbette sevgililer arasında yakınlaşmalar olur ama bu aşktan değil, tamamen seni kullanmak istediğinden.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı.
1 yılkızlar gerçekten böyle konuşan erkeğe vermeyin ya yapmayın bunu kendinizi kulandırtmayın saf olmayın
01 Yorumla
Soran1 yılKız zaten bitirdik ikna edemedi ga
1 yılOlmaz kızçem... ilk başta seni seviyor olsa bile bir süre sonra o gözle bakmaya başlayacak tahminim..
00 Yorumla
1 yılNe evlenmesi bacım gözünü seveyim adam abazalıkta çığır açmış Allahım delircem mesajlara bak 😃😃
029 Yorumla
Soran1 yılDeğil mi bide beni düşün ne kdr sinirlendim
- 1 yıl
Bırak Allah aşkına yok elinle ağzınla ayarlarsın diyo MK git çevir kendine sok MK 😃😃
Soran1 yılAh ah bu erkekler ne zmn doğruyu düşünecekler acaba bide benim yapacağımı falan düşündü galiba
- 1 yıl
Tipik Türk erkeği bacım ne kadar sağlıklı düşünebiliriz 😃
Soran1 yılYapsaydım emin ol tekmeyi koyacaktı anasının bulduğu kızla evlenecekti
- 1 yıl
Bak bu devirde herkesin işine geldiğin kadar iyisin
Soran1 yılİşte bunun bilincinde olduğum için Fırsat vermiyorum
- 1 yıl
Bu bilinci sakın kaybetme ölmüş tavuk gibi telef olursun bacım dikkat et 😃
Soran1 yılNiye bana gülüyorsun
- 1 yıl
Sinirim bozuldu bacım kusura bakma sana gülmüyorum o pçe gülüyorum
Soran1 yılOhoo hele bu neki benim tanıstgm kişiler bundan beterdi yok gelicem iliski yaşayalım zaten evlenmicek miyiz dedi mesela biri , biriside yapmayalım ama oral olsn falan dedi sonra biri dedi tamam seni beklicem ama iç çamaşırı foto at rahatlym vs vs vs vs vs ben artık biiiiikkkttttiiiiimmmmm çıldırdım artık
- 1 yıl
Yuh be kızım bu ne ya bu kadar acımasız bu kadar canımsın olamaz benim hemcinslerim 😃😃
Soran1 yılOhooo biz kızlar neler yaşıyoruz bi bilseniz cidden
- 1 yıl
Yemin ederim valla kıyamadım Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah 👍
Soran1 yılAmin teşekkür ederim ne diyim yani 26yız hala evlenemedik bu tip insanlar yüzünden bir tanesi adam olsa evlenmeyi beklese
- 1 yıl
Sen nerde yaşıyosun ki
Soran1 yılDoğuda ama şehri söyleyemem
- 1 yıl
Doğu demen yeterli sağol 😃😃
Soran1 yılNeden kiiiii
- 1 yıl
Kaç tane doğulu tanıdığım varsa hepsi aynı çünkü 😃
Soran1 yılAhahaha
- 1 yıl
Allah yardımcın olsun ne diyim 😃
Soran1 yılHarbiden he isim zor
- 1 yıl
Valla işin çok zor 😃😃 nasıl Bi insansın sen açık mısın kapalı mısın görünümün nasıl bişey 😃
Soran1 yılNormal açık bir kızım öyle açık saçık giyinmiyorm tabi hanım hanımcık güzel giyinen biriyim
- 1 yıl
Gerçi ne olursan ol ne kadar açık veya ne kadar kapalı olursan ol hayatına aldığın insan illaki kısa süre içinde değişebiliyo
Soran1 yılDegismiyor onların karakteri öyle
- 1 yıl
Bigün birisi başına bela olursa görür ben yaşadığım memlekette kadın uğruna birbirini kesenleri biliyorum
Soran1 yılYa niye öyle şeyler diyosn beni daha çok korkutuyorsun hiç mi kimseyle tanismicam
Knki sen niye konuşuyorsun hala bas engeli sakat mı ne ya olmaz 🙅🏻♀️
04 Yorumla
Soran1 yılNe kadar kötü degil mi ben utandım
Soran1 yılHemde nasil iğrenç 😒
Gizli Üye(30-35)1 yılPi. c bu evlenmeye değil.. kmeye niyetli şeref yoksunu ağzının payını ver engelle bundan adam olmaz hayır gelmez evlenmez bu tipler emin ol
12 Yorumla
Soran1 yılCok haklısın canım o yüzden fazla surduremedik eni sonunda sinirlendi ztn
Cevap sahibi1 yılYaaaa işte sinirlrnir öyle o kadar uğraştı dil döktü istediğini alamayınca sinirlenir seni suçlar bunlar böyle. Ama helal sana kendinden ödün verme bu pijlere çok var bunlardan
Gizli Üye(36-45)1 yılBöyle tipleri nereden buluyorsunuz anlamıyorum gerçekten direkt ayrıl bundan
22 Yorumla
Soran1 yılBöyle tipler diyoruz ama şu an ki cogunluk bu şekil
Cevap sahibi1 yılO çoğunluk beni ilgilendirmiyor onlar böyle diye ben de mi olacağım yani
1 yılDeğil ablam değil vallahi değil amacı azgınlığını gidermek
00 YorumlaHiç evliliğin etrafında bile dolanmıyor emin ol
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılsen ne diyorsun yav adamın niyeti ciddi 1 ay sonra çiçeği çikolatası ile istemeye gelir seni
00 Yorumla İlk defa manita yapan husamettin ilk gece den kıza niyetini belli eder hahshshs
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u 1 yılBu konuşmayı yapan birinden sence evlilik sonucu çıkar mı?
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 367 cevap paylaştı.
1 yılSenden çocuğu olsun istiyor hemen ön yargılı davranmayon bence niyeti iyi olabilir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBu kişi nereli yazışma stili aşırı tanıdık geldi bana da ciddi soruyorum.
04 Yorumla
Soran1 yılAskm D ile basliyo
Cevap sahibi1 yılİsmi duran de tam olsun NFMFMKDDLLDLDQ
Soran1 yılYok kız o degil valla
Cevap sahibi1 yılRahatladım JFJKFKDKDKDLLWQ
Gizli Üye(18-24)1 yılohaa bu ne yaa evlnme değil ihtiyacını karşılıyo gibi güvenme
08 Yorumla
Soran1 yılGuvenmedim zaten canım 1 sene boyunca beni ikna etmeye çalıştı belirli aralıklarla ben pas vermedim hiç oda eni sonunda konuşmayı kesti
Cevap sahibi1 yılşu an benim de konuştuğum birisi var o da ara ara bu konuları açıyo acaba beni mi denemek istiyor sence
Soran1 yılBence deniyor ama sen taviz verme gerçekten bak abla tavsiyesi yasin kac bilmiyorum ama ieride pişman olursun kendine temiz sahip çık zaten şu an hepsi basitlesmis
Cevap sahibi1 yıl24 yaşındayım hiç yapmadım diyor erotik içerikli giftler felan atıyo konuşmayı sextinge çekmeye çalışıyo..
Soran1 yılAaa sakin düşme hayır lütfen bak
Cevap sahibi1 yılbir kez karşılık verdim hoşuna gitti daha önce yapmamana rağmen neden isteklisin dedim birden fazla kişiyi etkiledim ama bir kişiden etkilendim dedi inanıyorum biraz da...
Soran1 yılCanım benim bak diyorum sana ne yaparsa yapsın karşılık verme söyle ben rahatsız oluyorum
Cevap sahibi1 yılÖyle dicem abla sağol
Nasıl böyle kimseler ile iletişim halinde olabiliyorsun ki
02 Yorumla
Soran1 yılGüzelim zaten çoğunluğu böyle kaç kişi böyle karşıma çıktı bunda Zaten def ettim başımdan
İğrenç iğrenç bu seni aldatırda sen yapmayacaksan kim mi yapacak allah belasını versin yani kusucam
00 Yorumla
1 yılSadece seni kullanmak istiyor bir an önce yol ver gitsin
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 585 cevap paylaştı. Hiçbir kadına böyle yazmam etmem Bune mk.
01 Yorumla
Soran1 yılYazılmaz kiii
1 yılBu ne ya dengesizin teki
02 Yorumla
Soran1 yılAma ne dengesiz 🤐
- 1 yıl
Dengesiz değil ucuz düşünen bir kuş beyinli
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılAyrıl seni kullanmaya çalışıyor
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısın canım
1 yılTek derdi yatmak haberin olsun
00 Yorumla
1 yılAmacı sadece uckuruk başka bir şey değil
00 Yorumla
1 yılAbim ahırda damızlık olarak tutulmuş sanırım.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılBu ne ya hayır olsa bile senin olmasın
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Bu soruyu sorduğuna göre..
00 YorumlaEvlilik niyeti böyle mi ölçülüyomuş
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılBunun başka izahı mı olur?
00 Yorumla
1 yılengelle saf ayağına yatma
00 Yorumla
1 yılOlur neden olmasın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. Tam evlenmelik
11 Yorumla
Soran1 yılYa ya ne demezsn
Gizli Üye(25-29)1 yılAğzına çarpasım geldi ya sabır
01 Yorumla
Soran1 yılBir de bana sor
Gizli Üye(30-35)1 yılNapsin adam kessin mi
01 Yorumla
Soran1 yılEvlensin yaparım
- Aile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı.
1 yılDevir kötü kolla kötü
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 764 cevap paylaştı.
1 yılSaf mısın
11 Yorumla
Soran1 yılDeğilim sadece soruyorum
1 yılne kadar iğrenç
01 Yorumla
Soran1 yılBide bna sor
- Aile & Toplum konusunda 650 cevap paylaştı.
1 yılAyrıl gitsin
015 Yorumla
Soran1 yılCok kötü değil mi
- 1 yıl
Adam seni kullanmak istiyor
Soran1 yılEvet farkındayım komik geliyor hatta
- 1 yıl
Seni canım sanıyor heralde
Soran1 yılBeni saf sanıyo halbuki her şeyin farkındaym o yüzden konuşmayı kestim
- 1 yıl
Valla insanlar bazen karşısındakileri çok saf kendine çok zeki zannediyor
Soran1 yılSadece acıyorm kullanacağı başka birini elbet bulur oda sadece bjrbilerini günlük kullanırlar atarlar o kdr
- 1 yıl
Neyse sen kurtulmuşsun ona bak
Soran1 yılO değilde çoğunluk şu an böyle maalesef
- 1 yıl
Valla bir şey söyleyecektim ama burası yer değil
Soran1 yılYani karşıma kim çıktı ise aynı böyleydi max 1 haftada yüzleri çıkıyordu ortaya
- 1 yıl
Sana bir şey anlatırdım da ilerleyen zamanlarda gene sorular da karşılaşırsak sana yaşadığım bir anımı anlatmak istiyorum
Soran1 yılİstersen mesaj atabilirm dinlemek isterim
- 1 yıl
Olur
- 1 yıl
İşim vardı geldim
Aile & Toplum konusunda 742 cevap paylaştı. Mıymıntıoııı
10 Yorumla
1 yılBu da soru mu yani hayır tabii ki
00 YorumlaUzak dur sil gitsin hayatında
00 YorumlaZiker atar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 567 cevap paylaştı.
1 yılUzaklas
00 Yorumla
1 yılEşit bence durumm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDene gör evlencekmi evlenmicekmi
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılboş ver ya
00 Yorumla
1 yılSafsın kanka
114 Yorumla
Soran1 yılDimi çok hmde🥺
- 1 yıl
Engelle durmakta kabahat ediyorsun
- 1 yıl
Sana erkek mi yok
- 1 yıl
Seni namusu gibi gören tiplerle konuş bak şimdi bu çocuk senle evlenmez birşeyler yaşadıktan sonra tekme atar
Soran1 yılAşkım var da yani çoğu da böyle ye artık ya bundan hariç tanıştığım kişiler de aynı şekilde yaklaştı bana yemin ediyorum o kadar bıktım ki
Soran1 yılEvet farkındayım Ben de yani ciddi yaklaşmak isteyen biri bunları söylemez zaten
- 1 yıl
Aynı durumları tek sen yaşamıyorsun ki bende yaşadım ama ne kadar tavrını çizgini koyarsan o kadar iyi olur şu konuştuğum bildiğin azgıb köpeğin teki belli uzak dur engelle gitsin
- 1 yıl
Ciddi bulan birini zor bulursun bende şu an evlilik yoluna girdim nişanlandım o da konuşuyoruz sadece düğün gecesini bekliyoruz
Soran1 yılZaten 1 sene boyunca ikna etmeye çalıştı böyle belirli aralıklarla konustuk eni sonunda kızdı senin bu tabularinla ielrleyemeyiz dedi patladı en sonda yani konuşmayı kestik dedim umarım evine atacağın karı bulursn çok zaten dedim
Soran1 yılNe güzel canım benim sevindim adına keşke banada denk gelse
- 1 yıl
İyi demişsin canım
Soran1 yılCok sıkıldım gerçekten ne zaman düzgün birini tanıyacağim ki
- 1 yıl
Zamanı gelince bulursun şimdi konuş ama niyeti öğrenince konuşmayı kesersin kaptırmadan kendini
- 1 yıl
İnşallah bulursun canım
Bence seni bende
00 Yorumla
1 yılYuhhhh
00 YorumlaBen az önce gördüm😅
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 