30 yaşındayım ama evlenme telaşım yok, olmalı mı?

Yani evlilik benim hayatta özendiğim bisi olmadı hiç. Aykırı bir hayat tarzım olduğundan değil, bilakis yavaş, sakin ve mutaassip yaşadım hep.

Ama kendime ait sınırlarım, çizgilerim hep oldu. Kimseyi çok yakınıma yanastirmadim, mecburiyet hissetmedim. Gittiğim çoğu yere bile tek gittim.

Daha küçükken insanlar hiiii böyle diyenler daha çabuk evleniyor der dururdu. Yav yalan mı soylicem icimden gelmiyor? 20 22 yaşındaki kızlar koca kaciyormus gibi çeyiz diziyorlar acaba hayallerinde pembe panjurlu ev filan mı var ne bekliyorlar. Adam 3 ay cicim ayı yapacak sonra ilgisizlikler, aldatmalar baş gösterecek..

30 yaşındayım ama evlenme telaşım yok, olmalı mı?
Cevapla