Gunumuzde erkekler kadininda dahil olmasini bekliyor peki erkek fazla kazaniyorsa da mi beklenir bu?
Gorusecegim biri var da hem netten baktim kac kazaniyordur diye hemde ayni meslekten tanidigim var ona sordum ortalama ne kadar kazaniyorsunuz diye. Ben 40 bin civari kazaniyorum. Karsi taraf 80 bin civari kazaniyor tahminimce daha da yuksek olabilir. Forumlarda 2024 yilinda yapilan yorumlarda 80-100 bin kazaniyorlar gibi yorumlarda var calistigi yere gore.
Bizden olmus olsa adamla kazancimi paylassam bana bir sey kalmayacak ayni kazanmiyoruz. Calisan ciftler nasil yapiyor bilmiyorum. Kazanilan para kadinda mi kaliyor, ortak hesaba atip istedikleri gibi harciyorlar mi? E ortak hesaba atilsa kadin bir seyler almak istese adam cok alisveris yapmissin vs demez mi yine?
Mesela ben kazandigim kadar 40 binlik harcayacaksam bu adamla kazanclari birlestirsek giderlerden falan sonra daha da harcayabilirim yani. Hesapta para gordukce harcayasim gelir benim. Alisveris falan seviyorum ben. Bunu gören kocam benimkine dokunma da diyebilir sonrasinda😅
Her erkek calisan kadindan para, evin gecimini bekliyor mu? Yani karsi tarafta benim kadar kazansa zaten anca gecinme olur. Kiralar min 25-30 bin zaten bir maas gidiyor. Bu durumda erkek yetemedigi icin kadin da illaki koyar ortaya.
Ama tek basina eve yetebilecek erkek, bunu ustlenir mi? Ben zaten kendi giderlerimi, masrafimi karsiyalarakta destek oluyorum otomatikmen, bana harcayacagi para cebinde kalmis oluyor. Her erkek kadindan para bekler mi kendisi kadindan 2-3 kat fazla kazansa bile?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evlilikte geçim ortak olmalı senin paran benim param olmamalı nokta uleynnnn
Bu tamamen erkege bagli. Mesela ben ev islerine yemege destek olmadigini gorursem bende erkege maddi destek vermem. O bana destek verecek ki bende ona destek vereyim. Senin paran benim param olayi yoksa diger islerde senin görevin benim gorevim olayi da olmamali
Yok ya ne güzel İstanbul be çocuğu da biz doğuralımmı?😅😅
Ee kadin hem evde hem iste calisacak, bir de ustune eve para getirecek. Erkek ne yapacak tam olarak. Kenara gecip oturacak mi? Kadin niye evlensin her isi kendi yapacaksa? Bekar kalir daha iyi, ustune birinin yukunu almaz en azindan.
En iyiisi kadının çalışmaması zaten erkek eve para getirsin kadında ev işleri bence olması gereken bu
Ha bu da bir secenek tabi. Erkek dis isleri, kadin ic isleri halleder. Ama calisan kadin isteyen erkekler ya da kadinda ortaya para koyacak, bana maddi destek olacak diyen erkekler kollari sivayip diger islere girisecek. Diger turlu olmaz bir paylasim olmuyor. Kadinin calismadigi durumda yine bir paylasim var. Calistigi durumda ise ya kadin diger isleri yine halledecek ama kazancini paylasmayacak, paylasmasi bekleniyorsa erkekte islerin ucundan tutacak. Anca boyle paylasim olur. Eve para kazanma dahil diger isleri de kadin yapacaksa bekar halinden farki kalmiyor. Evlenecek sebep kalmiyor ortada kadin icin.
Ya zaten severek evlenirsen bunları düşünmezsin iki taraf da düşünmez yani ama ben mesela kadın çalışmasın diyorum ama yobaz diyorlar hayır isterse çalışır karışmam ama bana soracak olursa çalışmasın ben karıma çocuğuma bakarım 😀
Yok ya. Ben normal goruyorum. Senin isteginde mantikli. Benimde annem kucukken calisti. Calisan kadinin cocugu olarak bazen calismasaydi diyorum. Okuldan eve geliyordum anne yok. Yanimda ya nenem ya bakici. Annem kardesimde işi birakti ama bende birakmadi. Bende bazen cocugum olunca calismasam vs diyorum ama bakalim. Erkege de bagli iste. Erkek iyi kazanmiyorsa ya da ekonomik siddet uyguluyorsa, kadinin ihtiyaclarini karsilamiyorsa kadinda ya ayriliyor ya da mecbur çalışıyor.
Herşeyin hayırlısı olsun 😌
Bazen bana da hatta bircok kadin icinde calismamak mantikli geliyor. Boyle isteyen erkeklerde evi, hanimi cocuklari rahatca gecindiriyorsa kadinda cok calisma meraklisi degilse bu da olabilir. Boyle daha duzenli bir hayat oluyor yalan yok, beni de kimse linclemesin ama. Yani annemden de gordugum icin diyorum. Coluk cocukta biraz perisan oluyor kadin calisinca işin gerçeği
Bende o mantıkla kadın çalışmasın diyorum zaten kadın evi çevirsin çocuğuna baksın erkekte evi geçindirsin bence gayet eşit paylaşım
Evet. Bunu isteyen kadin ve erkeklerin linclenmesine de gerek yok. Herkesin kendi tercihi. Calismak nasil gunumuzde guzel goruluyorsa calismamayi, calismayan kadin tercihi de normal gorulmeli. Hayirlisi olsun. Her sey gonlunce olsun🌸
Amin seninde öyle
Eblilikte senin paran benim param olmamalı ama biyandan da vermek istemiyorsan bu senin tercihin karşındakine başta bunu belirtmelisin sonradan sıkıntı çıkmaması açısından
Olmamali evet ama bu erkege bagli. Bana ev isleri, yemek, cocuk gibi konularda destek olan erkege maddi destek sunmaktan cekinmem. O bana destek oluyorsa bende ona destek olurum. Her seyimiz ortak olur paylasim dahilinde olur. Ama hem diger isleri yapip hemde ortaya para koyacaksam maasli isci gibi oluyorsun resmen. Maddi destek sunacaksam bende destek beklerim haliyle. Yoksa kadin icin evlenmenin bir mantigi yok. Hem parasini kazanacak ev gecindirecek hemde diger isleri yapacak. Tek yaşamak daha iyi. En azindan koca, cocuklar gibi unsurlarin yuku, kahri olmaz
Haklısın tabiki, bu yüzden evlenmeden önce bunlar konuşulmalı diyorum ya gerçi erkekler şimdi evet deyip sonradan çok değişiyorlar ne kadar güvenilir bilmiyorum ama dediğim gibi konuşulması gerek
Öyle olması lazım