Benden fazla kazanan erkek geçimi ustlenir mi?

Gunumuzde erkekler kadininda dahil olmasini bekliyor peki erkek fazla kazaniyorsa da mi beklenir bu?

Gorusecegim biri var da hem netten baktim kac kazaniyordur diye hemde ayni meslekten tanidigim var ona sordum ortalama ne kadar kazaniyorsunuz diye. Ben 40 bin civari kazaniyorum. Karsi taraf 80 bin civari kazaniyor tahminimce daha da yuksek olabilir. Forumlarda 2024 yilinda yapilan yorumlarda 80-100 bin kazaniyorlar gibi yorumlarda var calistigi yere gore.

Bizden olmus olsa adamla kazancimi paylassam bana bir sey kalmayacak ayni kazanmiyoruz. Calisan ciftler nasil yapiyor bilmiyorum. Kazanilan para kadinda mi kaliyor, ortak hesaba atip istedikleri gibi harciyorlar mi? E ortak hesaba atilsa kadin bir seyler almak istese adam cok alisveris yapmissin vs demez mi yine?

Mesela ben kazandigim kadar 40 binlik harcayacaksam bu adamla kazanclari birlestirsek giderlerden falan sonra daha da harcayabilirim yani. Hesapta para gordukce harcayasim gelir benim. Alisveris falan seviyorum ben. Bunu gören kocam benimkine dokunma da diyebilir sonrasinda😅

Her erkek calisan kadindan para, evin gecimini bekliyor mu? Yani karsi tarafta benim kadar kazansa zaten anca gecinme olur. Kiralar min 25-30 bin zaten bir maas gidiyor. Bu durumda erkek yetemedigi icin kadin da illaki koyar ortaya.

Ama tek basina eve yetebilecek erkek, bunu ustlenir mi? Ben zaten kendi giderlerimi, masrafimi karsiyalarakta destek oluyorum otomatikmen, bana harcayacagi para cebinde kalmis oluyor. Her erkek kadindan para bekler mi kendisi kadindan 2-3 kat fazla kazansa bile?

Benden fazla kazanan erkek geçimi ustlenir mi?
Cevapla