Parmağımın şişi inmiyor ne yapabilirim?

BROLAR 1 buçuk ay önce parmağım büküldü ve doktor yumuşak doku bozukluğu var dedi oynatamıyordum atel taktım 4 gün sonra 1 hafta sonra oynattım yanında şişlik vardı halen daha geçmedi aynı duruyor. acı yok ama şiş kaldı yanı eklemlerimin bir sorunumu bilmiyorum ama sağ elimin parmağınıda yanlışlıkla vurdum biyere sertce ve 2 hafta oldu şişmiş inmiyo oda neden inmiyor bu şişlikler fikri olan arkadaşlar birilerine danışarak yardım edebilirmi lütfenn... YARDIMMM.. HELP MEE
Parmağımın şişi inmiyor ne yapabilirim?
Cevapla