Tanıştığım her kiz doga sevmem soyle böyle filan. Herkes mi sehir hayatina bu kadar düşkün.
yok mu aranizda hiç doğa sever?
yok mu aranizda hiç doğa sever?
Ne yazikki bende sehir disinda bir yer seven erkege rastlamadim nadirler heralde 😁😁
Doğayı severim sakinkiği
Cevap
0Cevap
Ben severim ama kafa dinlemek ve pozitif olmak için giderim. Onun dışında sıkılırım bir süre sonra
Ben severim şehirden nefret ederim orman deniz aşığıyım ama istisnalar kaideyi bozmaz çoğunluk öyle
severim ben.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar