Yaş geçiyor diye artık herhangi biriyle evlenilir mi?

Beğenmedin evde kaldım demeyin arkadaşlar inanın fakiriylede denedim olmadı, zenginiylede denedim olmadi.. Ben lise mezunuyum üniversiteye gitmedim ama hiç boş durmadım kendimi her alanda geliştirdim.. evleneceğim insanın hangi üniversite de okuduğu önemli değil kendini geliştirmiş olması benim için önemli.. yani tabiri caiz ise mühendis sevgilim de oldu bimde çalışan sevgilimde oldu hiç biri evlilik kafasında değillerdi eğlenme peşindelerdi.. hep yanlış insan tanımaktan yaş geçti 33 oldu şu an dada evlilik isteyen iyi biri var fakat mesleği yok.. benimde yaşım geçtikçe seçeneklerim azalıyor, sizce herhangi biriyle artık evlenilmelimi?
Yaş geçiyor diye artık herhangi biriyle evlenilir mi?
Cevapla