Boşanma aşamasında eş neden aramaz?

Arkadaşlar utanarak anlatıyorum ama 6 aylık evliyim görücü usulü evlendik. Ve evlilikten önceki süreçte çok farklı tanıtıp sonra baçbaşka şeylere denk geldim başta işi yasa dışı alkol kullanmadığını söyledi alkol kullanıyormuş beni 2 defa darp etti şikayetçi oldum annemler beni evden kan içinde aldı ama beni darp ettiğinde hiçbir sebep yoktu uykudan uyanıp su içmeye kalktım yatağa çekti 3 defa bırak su içicem dedim sonra idrak etti başladı gecenin 3 küfür edip yok uykumu böldün anneme küfür edince bende sesimi yukseltın üzerime geldi polisi ararım dememle yumrugu yüzüme geçirdi ben bayıldım ayılmaya yakın baktım seslenıyor ağlıyor ne yapıcam şimdi diyor neden bunu yaptın uykumu böldün dıyip özürler ayaklarımı öpmeler ama annem gelip aldı bırakmadı şimdi benden onca özrü o an dileyip ağlayan adam anne evine geldikten sonra 1 defa aramadı şikayetçi oldum darp raporu aldım diye hakaret etti onun bunun altına yatan dedi ve eski numarasına geçiş yapıp o haldeyken ben kar tatiline gitti boşanmakla doğru karar mı veriyorum veya bu çocuk narsist mi numaramı da silmemiş hala asla da aramadı ailesi aradı yazdı üstüne eşyalarını gel al ailecek ayrılmanıza karar verdik diye yani ailesi o kararı veriyor irade eşimde değil. Ki vuran darp eden o ona rağmen zaten her şey babasının adına olan biri. Ama ben neden hala bitmesini istemiyorum çok zorlanıyorum bakıyorum numaram hala onda silmemiş
Boşanma aşamasında eş neden aramaz?
Cevapla