Neden Ortadoğu'da ilkel ve vahşi olmayı güçlü erkek sanıyorlar?

  • Neden Ortadoğu'da "Erkekler kadınlardan daha güçlüdür" diye Ortaçağ edebiyatı yaparak dedesi veya babası yaşında ki erkekler ile sevgili oluyorlar veya evleniyorlar?
  • Neden Ortadoğu'da vahşi veya ilkel erkekler ile sevgilip olup veya evlenip şiddet 👊😡👊 gördüklerinde ihanete uğradıklarında katlanıyorlar?
  • Neden Ortadoğu'da vahşi ilkel sevgili veya vahşi ilkel koca tarafından şiddete uğrarken pısırık kedi 🐱😺🐈 gibi köşeye sinip kendisine yardım edenlere karşı sanane diyerek aslan kesiliyorlar?
  • Neden Ortadoğu'da Kız istemek kız almak kız vermek gibi Ortaçağ tabirleri var?
  • Neden Ortadoğu'da Kız isteme kına gecesi gerdek gecesi kanlı bez gelenekleri var?
  • Neden Ortadoğu'da bir erkeğe hakaret olsun diye kadın gibisin diyorlar?
  • Sonra da çıkıp Ortaçağ edebiyatı yapıyorsunuz dünyada kadınlara en çok değer veren biziz diye...
Neden Ortadoğu'da ilkel ve vahşi olmayı güçlü erkek sanıyorlar?
Cevapla