Üst katta yeni evli bir çift oturuyor. ailecek otururken garip sesler geliyor. ben utanıyorum artık, ne yapmalı?

da bişey yapamayız tabi. ailecek tv izliyoruz şuh kahkahalar vs vs. artık annemlerle oturup bişeyler yapmak istemiyorum o derece. ben utanıyorum
Üst katta yeni evli bir çift oturuyor. ailecek otururken garip sesler geliyor. ben utanıyorum artık, ne yapmalı?
Cevapla