Selam arkadaşlar altı aylık hamileyim ve herkes artık üstüme o kadar geliyor ki eşimle tartıştım üstüne kaynanamgil üstüme geliyor?

üç senedir evliyim ve eninde sonunda hamile kalmayı başardım iyi mi ettim kötü mü ettim ben de bilmiyorum çünkü uzak şehre taşındım ailemden uzaga eşimin yanına burnundan fitil fitil getiriyor hamile olduğum halde ağlıyorum yanıma bile gelmiyor dün bugün de görümcem arıyor gel diye görümceleri gelecekmiş bana ne senin görümceden Sonra kaynanam üç kere arıyor gitmicen mi sıkılmıyor musun görümcemin eltisi sıkılmıyor musun diyor bana görümceleri de aynısını diyor sıkılsa ailemin yanına taşırım sizin yanınızda niye durayım

Selam arkadaşlar altı aylık hamileyim ve herkes artık üstüme o kadar geliyor ki eşimle tartıştım üstüne kaynanamgil üstüme geliyor?
Cevapla