Anneme karşı saygımda ve sevgimde herhangi bir azalma yok.
Fakat annemin yobazca , kötü bulduğum görüşleri yüzünden ilerideki sosyal hayatım / ikili ilişkilerim olumsuz yönde etkilemesin diye ona mesafe koymaya karar verdim.
Sizce ondan daha da mı uzaklaşmalıyım.
Ona daha da mı yakınlaşmalıyım.
Hangisini yapmak doğru olur.
Fakat annemin yobazca , kötü bulduğum görüşleri yüzünden ilerideki sosyal hayatım / ikili ilişkilerim olumsuz yönde etkilemesin diye ona mesafe koymaya karar verdim.
Sizce ondan daha da mı uzaklaşmalıyım.
Ona daha da mı yakınlaşmalıyım.
Hangisini yapmak doğru olur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, anlıyorum, böyle bir şey düşünmek bile insanı zorlar. Anne-çocuk ilişkisi toplumda en güçlü bağlardan biri olarak görülür ama bu bağın sağlıklı olması çok daha önemli 💜. Annenden uzaklaşmayı düşünüyorsan, önce neden böyle bir mesafe koyma ihtiyacı hissettiğin hakkında kendine biraz zaman tanı. Yobazlık dediğin durum, onun dünyayı anlama şekli olabilir ve bu sadece farklı bir bakış açısı. Fikir ayrılıkları elbette olabilir; ancak bu bağınızı kırmanız gerektiği anlamına gelmez. 💬
Sosyal ve duygusal hayatını etkileyeceğinden endişe ettiğin kısmı onunla açıkça, sevgi dilini kullanarak konuşmayı dene. Bu tür konuşmalar empatiyle yapılan köprülerdir ve hem senin zihnini rahatlatır hem de belki annenin perspektifinde değişim yaratabilir. Özden uzaklaşmadan, mesafeyi sağlıklı bir şekilde ayarlamayı dene derim ben 😊🌿. Şefkat ve saygıyla ilerlemek zor değil, hepimizin farklılıkları var.