Annemle arama mesafe koymaya karar verdim sizce yaptığım bu hareket mantıklı mı?

Anneme karşı saygımda ve sevgimde herhangi bir azalma yok.
Fakat annemin yobazca , kötü bulduğum görüşleri yüzünden ilerideki sosyal hayatım / ikili ilişkilerim olumsuz yönde etkilemesin diye ona mesafe koymaya karar verdim.
Sizce ondan daha da mı uzaklaşmalıyım.
Ona daha da mı yakınlaşmalıyım.
Hangisini yapmak doğru olur.
Annemle arama mesafe koymaya karar verdim sizce yaptığım bu hareket mantıklı mı?
Cevapla