Apartmanda kiler hapsirmamadan rahatsız olmuşlar haklılar mi?

Alerji var bende. Günde belki 200 kere hapsiriyorumdur. Biraz yüksek sesli oluyor. Aaprtman yöneticisi hakkımda imza toplamış apartmandan attırmak icin. Niye böyle bı şey yaptın dedim. Hapsirdigim zaman bina titriyormus çocukları korkuyomus. Dedi. Ben de ev bulun cikiyom diyorum onu da yapmıyorlar.
Apartmanda kiler hapsirmamadan rahatsız olmuşlar haklılar mi?
Cevapla