Herkese akıl verip kendine gelince kalakalmak?

Üniversiteye geldim ve bi donem bitti sakasiz bir tane arkadasim dostum yok siniftakiler birbirlerini bulmus vaziyette ve ergen yalanci cikar iliskisi olan samimiyetsiz tipler sirf arkadasim yok diye onlara tahammül edip yaranmam kesinlikle ama ne zamana kadar böyle devam edicek bilmiyorum pasif kaliyorum tek basima olaylardan habersiz kaliyorum 4 yil boyle devam edemem ne yapicam bilmiyorum gercek dostumu sanirim hicbir zaman bulamiycam : )
Herkese akıl verip kendine gelince kalakalmak?
Cevapla