Hemşirelik öğrencisiyim ve staja başlamak üzereyim. Bu dönem enjeksiyonu da öğreneceğiz. Malumunuz bu işler biraz zor. Öğrenmek, zaman ve tecrübe istiyor. Yani bir işi ne kadar çok yaparsam, elim o kadar yatkın olur. Sorun şu ki: Birinin damarını patlatma ihtimalim çık yiksek.😩😅😆 Çık tırsıyırım çık.🙆🙍😭🙈
Bir buçuk metre boyunda, minnak, tecrübesiz bir öğrenci hemşire, istemeden size bir zarar verse ne yaparsınız? Çok mu tepki gösterirsiniz yoksa "yazık vah bebişiiiim" mi dersiniz? 😓
Bir buçuk metre boyunda, minnak, tecrübesiz bir öğrenci hemşire, istemeden size bir zarar verse ne yaparsınız? Çok mu tepki gösterirsiniz yoksa "yazık vah bebişiiiim" mi dersiniz? 😓
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar