Bir buçuk metre boyunda, minnak, tecrübesiz bir öğrenci hemşire, istemeden size bir zarar verse ne yaparsınız😱😰🙀🙊?

Hemşirelik öğrencisiyim ve staja başlamak üzereyim. Bu dönem enjeksiyonu da öğreneceğiz. Malumunuz bu işler biraz zor. Öğrenmek, zaman ve tecrübe istiyor. Yani bir işi ne kadar çok yaparsam, elim o kadar yatkın olur. Sorun şu ki: Birinin damarını patlatma ihtimalim çık yiksek.😩😅😆 Çık tırsıyırım çık.🙆🙍😭🙈

Bir buçuk metre boyunda, minnak, tecrübesiz bir öğrenci hemşire, istemeden size bir zarar verse ne yaparsınız? Çok mu tepki gösterirsiniz yoksa "yazık vah bebişiiiim" mi dersiniz? 😓
Bir buçuk metre boyunda, minnak, tecrübesiz bir öğrenci hemşire, istemeden size bir zarar verse ne yaparsınız😱😰🙀🙊?
Cevapla